به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۰۹۱۵۴

نماینده افشاگر دیگر اجازه نطق ندارد!

نماینده افشاگر دیگر اجازه نطق ندارد!
گروه سیاسی: محمدرضا صباغیان نماینده مجلس در تذکری شفاهی در  جلسه علنی  مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس گفت:  با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر صباغیان اظهار کرد: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است که آقای علیرضا بیگی اجازه نطق ندارند. این تصمیم در هیات رئیسه گرفته نشده بلکه تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

 

۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۰۹:۴۷
چقد ک آزادی داریم... (431934)
۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۰۹:۵۶
پادگان هست مگه آقای قالیباف؟؟؟ تحویل گرفتن خودرو توسط برخی نمایندگان مجلس محرز و اثبات شده. از کسانی که از گذشته ایشان را میشناسند بپرسید بر سلامت آقای بیگی تاکید دارند. شما فرد سالم و راستگو را تنبیه می کنید. بعد از مرگت چه جوابی به آقای بیگی خواهی داشت؟ این هست مجلس انقلابی؟؟؟؟ (431935)
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۰۹:۵۷
اگه آقای بیگی از ظریف و روحانی بدون مدرک هم ایراد می‌گرفت الا ‌ن غضنفر ی ۱۰ ساعت سخنرانی تشویقی بهش می‌داد حالا چون از دولت ریس سابقش با صد تا مدرک ایراد گرفته باید خفه شه خوبه غضنفری ریس دادگاه انقلاب بوده ولی دوکلمه قانون هیت نظارت و نمی دونه در جواب خبر نگار میگه میخوام برم نماز (432009)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها