به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۱۲۶۵۸

بعد از جام جهانی، حالا هدف دوم را می‌خواهیم

بعد از جام جهانی، حالا هدف دوم را می‌خواهیم
گروه ورزشی:ملی‌پوش نوجوان ایران در نشست خبری پیش از بازی نیمه‌نهایی مقابل ژاپن به نکاتی اشاره کرد.به گزارش "ورزش‌سه"، امیرمحمد رزاقی‌نیا در نشست خبری پیش از دیدار نیمه نهایی زیر 17 سال آسیا مقابل ژاپن گفت: همانطور که می‌دانید صعود به جام‌جهانی آرزوی هر تیمی است. از این بابت بسیار خوشحالیم. از روز اول در واقع دو هدف داشتیم که اول صعود به جام‌جهانی و دومین هدف قهرمانی در آسیا بود. به اولین هدفمان دست پیدا کردیم و در راه رسیدن به هدف دوم هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه درسی از بازی با یمن گرفتید گفت: برای هر بازی برنامه مشخصی داریم، در بازی مقابل یمن از نظر خودم و کادرفنی بازی خوبی ارائه کردیم، اما موقعیت‌های ما تبدیل  به گل نشد. برای بازی با ژاپن برنامه‌های متعدد کادرفنی را به اجرا خواهیم گذاشت و امیدواریم بازی خوبی را پشت سر بگذاریم.

رزاقی نیا در پایان گفت: ژاپن تیم قدرتمندی است و برای آنها احترام قائل هستیم. شناخت خوبی از این تیم داریم و امیدواریم برابر آنها پیروز شویم. با سطح فنی که دو تیم دارند بدو شک شاهد  بازی جذابی خواهیم بود و تمام تلاشمان را برای صعود به فینال بکار خواهیم گرفت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها