به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۱۲۷۵۲

ثبت روز بدون فوتی کرونا در کشور

ثبت روز بدون فوتی کرونا در کشور
گروه جامعه: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از کرونا در کشور ثبت نشد.به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۷ تیرماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۶ هزار و ۲۹۵ ثابت ماند.خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۲۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۵۶ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۶۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۶۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۴۵۲ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۵۹۴ دُز رسید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها