به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۱۳۹۱۵
مذاکرات با قایدی و الاهلی جدی شد

اولویت استقلال بازگرداندن این بازیکن است

اولویت استقلال بازگرداندن این بازیکن است
گروه ورزشی: باشگاه استقلال هنوز در تلاش است تا مهدی قایدی را حفظ کند. با وجود اینکه بازیکن بوشهری به امارات برگشته و حتی روز گذشته نیز در تست‌های پزشکی شباب الاهلی شرکت کرد، اما همچنان منتظر است تا تکلیف او از سوی سرمربی جدید تیم مشخص شود.
آبی‌ها در تلاش هستند تا بتوانند از طریق مذاکره با طرف اماراتی، رضایت آنها را برای عقد قرارداد با قایدی جلب کنند که البته در این میان، باید مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن به حساب شباب الاهلی واریز شود.
در شرایطی که محمد محبی و مهدی قایدی دو مهره تأثیرگذار استقلال در فصل قبل بودند، اما هنوز وضعیت مشخصی برای لیگ بیست و دوم ندارند و هواداران نیز خواستار حفظ ستاره‌های تیمشان هستند و مدیریت باشگاه نیز در حال مذاکره با باشگاه‌های آنان است.
علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، شب گذشته مهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود. او در بخشی از صحبت‌هایش به بحث بازگشت قایدی به این تیم اشاره کرد و بخش مهم گفته‌های وی، به آغاز مذاکرات با تیم شباب الاهلی برمی‌گردد.
امیری در این خصوص گفت: آقای کریمی مسئول مذاکره با باشگاه شباب الاهلی و خود مهدی قایدی است و حتی امروز  نیز صحبت‌هایی با مدیربرنامه و خود این بازیکن داشتیم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا چنانچه بحث مالی در سقف قراردادها بگنجد، آن را انجام می‌دهیم.
او درباره اینکه گفته می‌شود شباب الاهلی خواستار مبلغ یک میلیون یورو شده است نیز پاسخ داد: هنوز عدد و رقمی را به ما نداده‌اند. امروز از این باشگاه خواستیم تا مبلغ مورد نظرشان را به ما اعلام کنند.
به هر شکل، چیزی که مشخص است، باشگاه استقلال با طرف اماراتی وارد گفتگو و مذاکره شده است و این می‌تواند پالس مثبتی از سوی مدیریت باشگاه برای حفظ مهدی قایدی باشد. باید دید در نهایت آبی‌ها قادر به حفظ این بازیکن ارزشمند خواهند بود یا خیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها