به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۹۱۱۷۲

مهدی قایدی و امیر قلعه‌نویی مثل کلوپ و خاکپو

مهدی قایدی و امیر قلعه‌نویی مثل کلوپ و خاکپو
گروه ورزشی: ستاره محبوب هواداران استقلال با مربی پرافتخار این باشگاه در بین دو نیمه برخورد گرمی داشت. قایدی و قلعه‌نویی مثل کلوپ و خاکپو!به گزارش ورز سه، حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم، مطابق انتظار به جنجالی‌ترین بازی هم تبدیل شد و استقلال در پایان این مسابقه موفق شد گل‌گهر را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
 
امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر و مربی اسبق استقلال، بی تردید اصلی‌ترین سوژه تقابلش با استقلال است. پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر که بخش زیادی از افتخارات باشگاه استقلال در بیست سال اخیر را به نام خود سند زده، دیشب با آرامشی بیشتر از گذشته روی نیمکت تیمش برابر استقلال قرار گرفت.
 
قلعه‌نویی که در نیمه اول تیمش با برتری به رختکن می‌رفت، روی چمن ورزشگاه آزادی لحظاتی با بازیکنان استقلال روبرو شد و در این بین خوش و بش گرمی با مهدی قایدی، ستاره جوان فوتبال ایران داشت.قایدی که طی این سال‌ها بار‌ها با لباس استقلال مقابل قلعه نویی در سپاهان و گل گهر قرار گرفته، احترام خاصی برای قلعه نویی قائل است و در این برخورد هم نشان داد ارتباطش با ژنرال توام با ارادت ویژه و دوطرفه است.

برخورد قایدی و قلعه‌نویی در این دیدار چیزی شبیه به ارتباط خاکپو و کلوپ در لیورپول و رابطه گرم این سرمربی و بازیکن است که بعد از بازی مقابل منچستر حسابی روی بورس قرار گرفت.البته که قلعه‌نویی و قایدی تا کنون تجربه کار در یک تیم را نداشتند و باید دید سرنوشت در آینده این دو چهره شاخص فوتبال ایران را به هم می‌رساند یا شرایط برای آن‌ها به مانند این چندسال پیش خواهد رفت.تصاویر امیرحسین خیرخواه از این برخورد دوستانه بین دو چهره محبوب ادوار مختلف باشگاه استقلال را در ادامه می‌بینید؛

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها