به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۱۴۷۷۸

۱۸ تیر عجیب‌ترین روز زندگی علی انصاریان

۱۸ تیر عجیب‌ترین روز زندگی علی انصاریان
گروه ورزشی: شاید علی انصاریان یکی از معدود بازیکنانی باشد که بعد از یاغی گری و انتقال مستقیم از پرسپولیس به استقلال، از محبوبیتش نزد هواداران پرسپولیس کم نشد و آنها در روزهای سخت بیماری او و مراسم تدفینش هم سنگ تمام گذاشتند.
 
به گزارش ورزش سه، انصاریان که یکی از باتعصب ترین بازیکنان پرسپولیس در زمین بود و هواداران پرسپولیس بعد از لقب داشعلی استقلالی ها به منصوریان ، انصاریان را با این لقب صدا می کردند در تصمیمی عجیب و تاریخی در ۱۸ تیر سال ۸۵ در هیئت فوتبال تهران بعد از ثبت قراردادش رو به دوربین ها با پیراهن آبی عکس انداخت و پرسپولیسی ها را در شوک فرو برد. آنها که نیکبخت را از استقلال به تور انداخته بودند، هیچ وقت فکرش را نمی کردند متعصب ترین مهره تیمشان در این جنگ فصل نقل و انتقالاتی به رقیب دیرینه برود. 
 

انصاریان به استقلال رفت و برای این تیم هم با تعصب زیاد بازی کرد و مورد احترام و تمجید استقلالی‌ها نیز قرار گرفت، ولی بعدها از این کرده خود اظهار ندامت کرد و پرسپولیسی‌ها هم با آعوش باز او را پذیرفتند تا انصاریان به جایگاه کم نظیر خود نزد هواداران پرسپولیس بیشتر پی ببرد.
 
خاطرات او از اولین دربی اش با پیراهن استقلال فراموش نشدنی است، تشویق یک دست سرخ‌ها، پاهای سست او در پله های ورود به زمین، اشک‎‌های او روی سینه منصوریان و حس او به رنگ قرمز علیرغم حضور پررنگش در زمین بازی برای استقلال یکی از ماندگاراترین لحظات دربی‌ها را از او برای هواداران واقعی فوتبال ساخت.
برچسب ها: علی انصاریان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها