به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۱۶۱۸۰

خداحافظی‌چهره مطرح فوتبال با‌قضاوت در‌لیگ ایران

خداحافظی‌چهره مطرح فوتبال با‌قضاوت در‌لیگ ایران
گروه ورزشی:علیرضا فغانی و مهدی سیدعلی، در فصل بعد رقابت های لیگ برتر قضاوت نخواهند کرد.به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای برگزاری بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر آماده می شوند. در این میان، انتخاب داوران برای فصل جدید این پیکارها نیز مسئله قابل توجهی است که با واکنش رئیس کمیته داوران نیز روبرو شده است.
 
خداداد افشاریان روز گذشته و در گفتگویی، درباره فیلترهای کمیته داوران برای انتخاب داوران و کمک داوران اعلام کرد افرادی که متولد سال ۱۳۵۶ یا قبل از یازدهم دیماه ۱۳۵۷ هستند، به کلاس پیش فصل داوری لیگ برتر دعوت نشدند.با توجه به صحبت های رئیس کمیته داوران، می توان نتیجه گیری کرد که یازده داور و کمک داور که تا پیش از این در سطح اول مسابقات باشگاهی قضاوت می ‌کردند در فصل جدید خداحافظی خواهند کرد چون ۴۵ سال به بالا محسوب می ‌شوند.

در نهایت باید گفت طبق قوانین جدید، شاهد حضور علیرضا فغانی برای قضاوت در فصل جدید رقابت های لیگ برتر نخواهیم بود. داور ایرانی که چند سالی است در استرالیا زندگی می کند و حتی در لیگ این کشور مشغول قضاوت است، شانسی برای حضور دوباره در لیگ ایران ندارد.از دیگر نفرات باتجربه و نامداری که شاهد قضاوت آنها در لیگ جدید نخواهیم بود، باید به مهدی سیدعلی اشاره کرد. محمدحسین ترابیان و جواد رحیم زاده نیز شانسی برای حضور در دوره جدید لیگ برتر نخواهند داشت.
برچسب ها: علیرضا فغانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها