به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۱۶۲۰۱

کاری کردند که نیم فصل اول سقوط کردیم

کاری کردند که نیم فصل اول سقوط کردیم
گروه ورزشی:مدافع جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در سال اول به دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستند.به گزارش "ورزش‌سه"، فصل گذشته برای عقیل کعبی سخت به پایان رسید و او چندین مرتبه به دلیل اعتراض به شرایط مدیریتی باشگاه نفت مسجد سلیمان از اردوی تیم کنار گذاشته شد. این بازیکن که حالا در فصل جدید به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوسته، در گفتگویی درباره آن روزها و همینطور انتخاب جدیدش صحبت کرده است.

گزارشگرچطور شد که به استقلال خوزستان رفتی؟
من با نفت مسجدسلیمان قرارداد نداشتم و بازیکن آزاد بودم که چند پیشنهاد داشتم و در نهایت استقلال خوزستان را انتخاب کردم. چون تیم خودم بوده و دوست داشتم برگردم. قبلاً هم با آقا سید (سیروس پورموسوی) کار کردم و تجربه داشتم که خوشحالم باز هم زیر نظر ایشان کار می‌کنم.

گزارشگرقرعه‌کشی لیگ برتر هم انجام شد. چه نظری در مورد قرعه استقلال خوزستان داری؟
قرعه بدی نیست و باید بگویم در واقع قرعه خوبی نصیب‌مان شد. ما می‌توانیم در نیم فصل اول امتیازات لازم را بگیریم. باید با قدرت و بازی به بازی جلو برویم.

گزارشگرچه هدفی در لیگ برتر دارید؟
امسال آمدیم که در لیگ برتر بمانیم. بازیکنان آنچنانی نگرفتیم چون بودجه‌مان پایین است و نمی‌توانیم مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازیکن بگیریم اما تلاش می‌کنیم در حد توان، تیم خوبی داشته باشیم. تلاش تیم و مدیریت این است که استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند. البته نیم نگاهی هم به رتبه‌های بالای جدول و تک رقمی شدن داریم.

گزارشگرپس کار سختی دارید.
کلاً لیگ برتر چند سال است که خیلی سخت شده. امسال هم بدون شک سخت‌تر خواهد بود.

گزارشگربازی اول با شمس‌آذر قزوین است که مثل استقلال خوزستان به تازگی به لیگ برتر صعود کرده. چه نظری در مورد این بازی داری؟
بازی اول همیشه سخت است اما ما چون در زمین خودمان بازی می‌کنیم و از امتیاز میزبانی بهره می‌بریم تلاش‌مان این است که ۳ امتیاز را به دست بیاوریم که شروع خوبی داشته باشیم. امیدوارم هواداران بیایند کمک کنند تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

گزارشگرفصل گذشته شرایط سختی در نفت مسجدسلیمان گذراندی که صحبتی در مورد آن نداشتی. الان هم نمی‌خواهی صحبت کنی؟
حرف خاصی نیست. سال سختی بود.

گزارشگرو البته پرحاشیه...
حاشیه را آن‌ها برایم درست کردند. من ۸، ۹ سال لیگ برتر بازی می‌کنم و تا به حال چنین شرایطی را تجربه نکردم. تجربه سخت و بدی بود اما درس بزرگی برایم شد. نفت تیم دوست‌داشتنی است که خیلی اذیت شدیم. من خودم به شخصه خیلی اذیت شدم. مدیریت ضعیفی داشتیم که نتوانست تیم را کنترل کند و پول بدهند. به همین دلیل تیم نیم فصل اول سقوط کرد. یعنی من همان نیم فصل اول می‌دیدم که تیم سقوط کرد. آقای شجاعی مدیرعامل باشگاه که آمد بنده خدا نتوانست کاری از پیش ببرد. عنایتی و اشکش هم نتوانستند کمک کنند.

گزارشگرصحبتی از رضا مهاجری نکردی!
آقای مهاجری که بزرگ ماست و خیلی زحمت کشید اما نتوانست به خواسته‌اش برسد. ما ۶، ۷ هفته اول خیلی خوب بودیم اما مشکلات مالی تیم را بهم ریخت. بازیکن خوزستانی شاید بتواند با بی‌پولی در تیم استان خودش کنار بیاید اما بازیکنی که ازیک استان دیگر و یک شهر دیگر می‌آید حقش را می‌خواهد. آن هم در شهر کوچکی که امکانات ندارد. این مشکلات خیلی اذیت کرد و به اصطلاح تیم مریض شد که به همین دلیل، در بازی‌ها ۴، ۵ گل می‌خوردیم.

گزارشگرشاید اگر مهاجری می‌ماند، نفت مسجدسلیمان سقوط نمی‌کرد.
اگر می‌ماند باید بازیکن جدید می‌گرفت اما کسی نمی‌آمد آنجا. بازیکن خوب نمی‌رود به تیمی که پول و امکانات نداشته باشد. بازیکنان لیگ یکی می‌آمدند که در لیگ برتر خودی نشان دهند. همین هم باعث شد کار سخت شود. من فصل گذشته از تیم بالا جدولی آمده بودم. از مس رفسنجان که ششم شده بود. آمدم به تیم استانم کمک کنم اما شرایط واقعاً سخت بود. 
برچسب ها: عقیل کعبی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها