به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۱۶۴۸۳

اقامت طلایی یونان چیست؟ + راهنمای دریافت گلدن ویزای یونان

گروه گردشگری:
اقامت طلایی یونان چیست؟ + راهنمای دریافت گلدن ویزای یونان
ویزای طلایی یونان چیست؟
یونان برای جذب افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند چند برنامه در دستور کار دارد. اما اگر شما خیلی سریع می‌خواهید به یونان مهاجرت کنید، بهترین مسیر استفاده از ویزای طلایی یونان است. اگر نمی‌خواهید مدت زیادی در صف بمانید و با اما و اگر ها روبه‌رو شوید ما این برنامه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ویزای طلایی یونان یکی از برنامه‌های اقامتی از طریق سرمایه‌گذاری برای افرادی مثل ایرانیان است که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند. در این روش شما باید در بخش املاک یا سایر دارایی‌ها در یونان سرمایه‌گذاری کنید. شما فقط با پرداخت 250 هزار دلار در بخش مسکن یونان یعنی خرید خانه‌ای به ارزش بالای 250 هزار دلار می‌توانید اقامت یونان را برای خودتان و سایر اعضای خانواده خود دریافت کنید.

اقامت طلایی یونان چیست؟ + راهنمای دریافت گلدن ویزای یونان

چه روشی بهتر از اینکه بتوانید یک‌باره برای کل اعضای خانواده خود اقامت بگیرید؟ آن‌هم ویزای طلایی یونان که کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی بدون ویزای جداگانه به‌کل منطقه شینگن سفر کنید؟ لطفاً اگر قصد مهاجرت دارید یک‌بار به این فاکتورها نگاه کنید:
•    حق زندگی، کار و تحصیل در یونان
•    سفر بدون ویزا به‌کل اتحادیه اروپا
•    دریافت ویزای درجا برای کل اعضای خانواده
•    هزینه مهاجرتی پایین نسبت به سایر روش‌ها
•    سرمایه‌گذاری در بازار مسکن اروپا

همیشه افرادی که به دنبال مهاجرت هستند از شرایط سخت آن گله دارند، اما ما به شما میگوییم که مهاجرت به یونان بسیار آسان و سریع است. برای طی کردن روند دریافت اقامت در یونان فقط کافی است شرایط زیر را داشته باشید:
•    شهروند اتحادیه اروپا نباشید
•    حداقل سن شما بالای 18 سال باشد
•    سابقه کیفری نداشته باشید
•    گرفتن بیمه درمانی برای خودتان و خانواده‌تان
چه چیزی از این آسان‌تر؟ لطفاً فرم رایگان بررسی شرایط اخذ اقامت یونان را پر کنید تا کارشناسان ما بتوانند شانس مهاجرت شما به یونان را بهتر ارزیابی کنند.

چرا یونان را برای اخذ اقامت انتخاب کنیم؟
قطعاً شما به‌عنوان فردی که قرار است از کشورش مهاجرت کند باید فاکتورهای مهمی را در کشور مقصد در نظر بگیرید. اگر این سؤال را دارید که چرا یونان را باید انتخاب کنید ما چند مزیت مهم درباره این کشور به شما خواهیم گفت. جدا از اینکه روش مهاجرت و اخذ ویزای طلایی یونان از بسیاری از کشورهای دیگر آسان‌تر است، می‌خواهیم کمی به ویژگی‌های خود یونان بپردازید.
یونان یک کشور در جنوب شرقی اروپا است که مصافت کمی با ایران دارد و رفت و آمد شما به ایران تقریباً آسان، کم‌هزینه و سریع خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی یونان این است که این کشور بافرهنگ بالا و بسیار زیبا است. یونان بیشترین فعالیتش در صنعت گردشگری است زیرا این کشور دارای جزایر فوق‌العاده زیبا، جنگل‌های انبوه و سواحل خیلی خاص است.اکثر مردم اروپا سعی می‌کنند برای تفریح حداقل یک‌بار در سال به یونان سفر کنند و از طبیعت این کشور لذت ببرند.

ویزای طلایی یونان بهترین انتخاب برای مهاجرت

آب‌وهوای یونان فوق‌العاده است. شما همیشه با آب‌وهوای مطبوع مدیترانه‌ای زندگی خواهید کرد. این مسئله در روحیه مهاجران خیلی مهم است. اینکه شما از ایران به یک منطقه سردسیر یا خیلی گرم سیری بروید زندگی را برایتان مشکل خواهد کرد. اما یونان که طولانی‌ترین خط ساحلی در میان کشورهای اروپایی را دارد؛ از آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای برخوردار است. فرهنگ مردم یونان خیلی نزدیک به فرهنگ مردم ایران است و همین دلیل سبب شده تا اخذ اقامت یونان برای ایرانیان یک اتفاق مهم باشد. حالا که با خود کشور یونان آشنا شدید، در ادامه مطلب ببینم که شرایط گرفتن ویزای طلایی یونان چطور است.

مزایای اقامت طلایی یونان
اقامت یونان یک اقامت 5 ساله قابل تمدید است که می‌توانید بعد از 7 سال آن را به شهروندی این کشور تبدیل کنید. این روش سریع‌ترین روش اخذ شهروندی یک کشور عضو اتحادیه اروپاست. هرچند از همان زمانی که شما اقامت یونان را دریافت کنید می‌توانید به‌راحتی به 29 کشور اتحادیه اروپا بدون گرفتن ویزا سفر کنید. مزیت بعدی اجازه کار، تحصیل رایگان در این کشور است که از اعتبار بالایی برخوردار است. شما با کارکردن در یونان هم تجربه بین‌المللی خود را بالا خواهید برد و هم هزینه‌های زندگی در یونان را پوشش می‌دهید. مزیت بعدی اقامت یونان امکان تجارت و کسب‌وکار با کل جهان است. جایی بدون تحریم و محدودیت اینترنت که به‌راحتی می‌توانید حساب بین‌المللی بانکی بسازید و تجارت خودتان را در کل جهان گسترش دهید. و در آخر همان‌طور که گفتیم شما امکان این را دارید که اقامت یونان را برای کل اعضای خانواده خود بگیرید. یعنی خیلی آسان شما به همراه همسر و فرزندانتان هم‌زمان باهم وارد این کشور اروپایی می‌شوید و مشکلی برای زندگی شما به وجود نخواهد آمد. پس بیایید مرور کنیم که اخذ اقامت یونان چه مزایایی برای شما خواهد داشت:
•    زمان سریع در اخذ اقامت
•    اقامت برای کل خانواده
•    امکان کار و تحصیل برای کل اعضای خانواده
•    امکان سفر بدون ویزا به اتحادیه اروپا
•    امکان ایجاد حساب بانکی بین‌المللی
•    امکان ایجاد کسب‌وکار بین‌المللی
•    امکان تبدیل اقامت به شهروندی یونان

زمان اخذ اقامت طلایی یونان
احتمالاً به‌عنوان کسی که بخواهید از ایران مهاجرت کنید زمان‌بندی برایتان خیلی مهم است. دقیقاً مهم‌ترین مسئله در اخذ شهروندی یونان زمان‌بندی خیلی سریع آن است. شما وقتی برای اقامت یونان اقدام می‌کنید می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را مثلاً در بخش مسکن با خرید یک خانه حتی از راه دور شروع کنید. زمانی که خانه را خریدید و کلیه کارهای حقوقیان را انجام دادید، ظرف مدت 2 الی 3 هفته برای ویزای طلای یونان برای کل اعضای خانواده‌تان درخواست می‌دهید. در هفته 4-5 ممکن است نیاز باشد برخی از مدارک خود را به کنسول گری یونان در کشور خود ارائه کنید.

راهنمای دریافت ویزای طلایی یونان برای ایرانیان

اگر برای تکمیل خرید نیاز باشد به یونان بیایید می‌توانید یک ویزای توریستی بگیرید. در طول این مسیر کلیه مدارکی که از شما بررسی صدور اقامت درخواست می‌شود را ارائه می‌کنید. هرچند که زمان مشخصی برای اخذ اقامت یونان معلوم نیست اما قطعاً این پروسه بین 3 الی 4 ماه بیشتر زمان نخواهد برد.

اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری
انواع روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در یونان وجود دارد که هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید، می‌توانید برای دریافت اقامت یونان و ویزای طلایی یونان اقدام کنید. ما هرکدام از این شرایط را جداگانه در ادامه مطلب توضیح داده‌ایم. اگر هم هنوز درباره شرایط اخذ اقامت یونان سؤال دارید می‌توانید یا فرم بررسی را پر کنید و یا با ما در بخش پشتیبانی و مشاوره تماس بگیرید.

اقامت یونان با خرید ملک
یکی از جذاب‌ترین روش‌های اخذ ویزای طلایی یونان، سرمایه‌گذاری در بخش املاک این کشور اروپایی است. شما با پرداخت حداقل 250 یورو در شهرهای مختلف یونان و حداقل 500 هزار یورو در شهرهای چون آتن، تسالونیکی، میکونوس و سانتوریتی می‌توانید ضمن خرید خانه اقامت یونان را دریافت کنید. حتی اگر شما یک قرارداد اجاره در هتل، یا اقامتگاه‌های توریستی به مدت 10 سال داشته باشید، و پولان را پرداخت کرده باشید. از این طریق هم می‌توانید برای گرفتن اقامت یونان اقدام کنید.

اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری‌های دیگر
اگر نخواهید خانه‌ای در یونان بخرید، روش دیگری هم وجود دارد. سرمایه‌گذاری حداقل 400 هزار یورو در بخش اوراق قرضه دولتی یونان، یا سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش املاک یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سهام‌های شرکت‌های خصوص فعال در یونان هم می‌تواند روش دیگری برای اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری باشد.
سخن پایانی
پس می‌توان نتیجه گرفت که با داشتن حداقل 250 و حداکثر 500 هزار دلار؛ و سرمایه‌گذاریان در بخش‌های مختلف یونان، می‌توانید برای خودتان و خانواده‌تان اقامت و شهروندی یونان را خیلی سریع دریافت کنید.
برگرفته از https://bayatgroupe.com
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها