به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۶۴۸۴

چگونه چربی های شکم را سریع آب کنیم؟

چگونه چربی های شکم را سریع آب کنیم؟
امروزه به دلیل عدم تحرک، داشتن تغذیه های نامناسب، داشتن الگوی خواب غلط و ... بسیاری از افراد با مشکل اضافه وزن درگیر هستند و تمایل دارند که چربی های اندام های مختلف خود از جمله شکم را از بین ببرند؛ بهترین دکتر تغذیه در تهران به دلیل مهارت و تجربه ای که در این زمینه دارد، می تواند به خوبی به افراد کمک کند تا سبک زندگی شان را اصلاح کنند و از شر این چربی ها خلاص شوند؛ به طور کلی برای داشتن اندام ایده آل باید به برخی نکات و توصیه های مهم توجه کرد، البته ما در ادامه چند نکته مهم به شما ارائه خواهیم داد تا بدانید که چگونه چربی های شکم را سریع آب کنید، پس با ما همراه باشید.

لاغری و تناسب اندام
وجود چربی در ناحیه شکم و پهلو یک اندام ایده آل را مختل می کند و نه تنها زیبا نیست بلکه برای سلامتی مضر است. لاغری و تناسب اندام و البته اندام بسیار زیبا، آرزوی همه زنان و مردان در هر سنین مختلف است. عدم وجود چربی اضافی در ناحیه شکم و پهلوها به بدن فرم زیبایی می بخشد، البته داشتن شکمی صاف و پهلوهای فاقد چربی چندان آسان نیست، ورزش و رژیم غذایی مناسب باید در عادات گنجانده شوند. در سایت های پزشکا، جراحا، نوبت دات آی آر، پذیرش24 و ... پزشکان بسیار حرفه ای معرفی شده اند که می توانند به افراد کمک کنند تا تناسب اندام داشته باشند و چربی های شکم شان را از بین ببرند.
متأسفانه، با افزایش وزن کلی بدن، تمایل به تجمع چربی در پهلوها و شکم نیز افزایش می‌یابد، اگرچه توانایی افراد برای انجام این کار متفاوت است، به عنوان مثال برخی از افراد به محض افزایش وزن شکم بزرگ‌تری پیدا می‌کنند، در حالی که برخی دیگر چربی‌هایی که در پهلویشان است، افزایش می یابد. عده ای از افراد نیز ران های بزرگ و حجیم دارند. بنابراین تغییر شکل بدن در زمان چاقی به ژنتیک و ویژگی های فردی بستگی دارد و در افراد متفاوت به روش های مختلف مشاهده می شود.

5 نکات طلایی برای آب کردن چربی شکم
برای داشتن اندام ایده آل و حذف چربی های شکم می توانید به برخی نکات طلایی توجه کنید که در ادامه می خواهیم شما را با برخی از آن ها آشنا کنیم:
1 . از مصرف شکر، قند و نوشیدنی های شیرین خودداری کنید. قندهای افزوده با نام قندهای پنهان شناخته می شوند زیرا برخی اوقات نمی دانیم در غذاهایی که می خوریم چه مقدار قند وجود دارد. شکر نوعی ماده بسیار ناسالم می باشد و مطالعات نشان می دهد که مصرف مواد غذایی حاوی قند تاثیر مضری بر سلامت متابولیک بدن دارد.
2 . شاید فکر نکنید، اما زمانی که سریع غذای خود را  می خورید، می تواند هوا را در سیستم شما به دام بیاندازد و منجر به نفخ شود. برای کمتر شدن این خطر، غذای تان را به آرامی بجوید و برای هضم آن زمانی را صرف کنید. با یرعت پایین غذا خوردم نیز راه خوبی برای کاهش خطر پرخوری است.

3 . نوشابه های گازدار موجب به وجود آمدن نفخ می شوند زیرا می توانند گاز را در بدن گیر بیندازند. برای جلوگیری از این مشکل روزانه آب بنوشید. همیشه توصیه می شود که افراد روزانه آب بنوشند چراکه واقعاً ضروری است، نه فقط برای کاهش وزن، بلکه برای تمام بدن مفید واقع می شود. آب در ضمن می تواند به کاهش نفخ کمک کند، با این حال، سموم را دفع می کند و معده را هیدراته می کند.
 4 . فیبر غذایی به طور کلی یک ماده گیاهی غیرقابل هضم است. بیشتر افراد می گویند که مصرف بسیار زیاد فیبر کمک شایانی به کمتر شدن وزن می کند. در حالی که این مقاله صحیح است، باید توجه داشت که همه فیبرها یکسان نمی باشند. این گونه به نظر می رسد که بیشتر انواع فیبر، محلول در آب و چسبناک می باشند که منجر به کاهش وزن می شوند. این فیبرها به خوبی با آب ترکیب می گردند و یک ماده ژل مانند غلیظ را به وجود می آوند که روی سطح روده می نشیند.

5 . چندین دلیل وجود دارد که مشخص می کند چرا ورزش مهم است. اگر می خواهید عمر طولانی و بدن سالم تری داشته باشید و از بیماری جلوگیری کنید، ورزش یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. باید توجه داشت که به نظر می رسد ورزش تاثیر بسیار خوبی بر روی لاغری شکم و پهلو می گذارد. لازم به ذکر است که ورزش‌های هوازی از جمله پیاده‌روی و دویدن باعث کاهش بیشتر چربی شکمی می‌شوند.

5 نکات طلایی برای آب کردن چربی شکم

لاغری شکم با چای سبز
در  حقیقت، چای سبز جزو پرمصرف ترین نوشیدنی ها دنیا به حساب می آید که با فواید سلامتی مختلفی همراه است. چای از جمله چای سبز محصولی برای کاهش وزن طبیعی می باشد که توجه بسیارس از مردم را به خود جلب کرده است. اکثر مطالعات نشان داده است که نوشیدن چای سبز کمک شایانی به کمتر شدن وزن و آب شدن چربی های مضر شکم می کند. چای سبز مواد مغذی و آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که چربی سوزی را به شدت افزایش می دهد، وزن را کاهش می دهد و سلامتی را از روش های متعدد بهبود می بخشد.
در واقع ترکیبی از یک رژیم غذایی سالم و یک برنامه ورزشی می تواند به شما در ایجاد و دستیابی به یک سبک زندگی سالم و تناسب اندام پایدار کمک کند. برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از این روش بگیرید، می توانید چای سبز را به عنوان مکمل رژیم کاهش وزن خود بنوشید. محققان می گویند که جهت بهره مند شدن از فواید چای سبز برای کاهش‌وزن، شما باید هر روز 2 الی 3 فنجان از آن را بنوشید.

تاثیر خواب بر روی چربی شکم
کم خوابی باعث افزایش هورمون های استرس در بدن می شود و چربی شکم را افزایش می دهد. علاوه بر این، این مشکل باعث افزایش هورمون لپتین (کنترل اشتها) در بدن می شود و ما را وادار می کند غذاهای ناسالم مانند کیک، شیرینی و سیب زمینی سرخ کرده را انتخاب کنیم. 5 ساعت یا کمتر خوابیدن در شب سبب بیشتر شدن چربی شکم می شود. 8 ساعت خواب شبانه برای آب کردن چربی ها ایده آل و موثر است. خواب ناکافی باعث افزایش گرسنگی و بیشتر شدن اشتها می شود که منجر به انتخاب غذاهای ناسالم در بعضی از افراد می شود.

تاثیر خواب بر روی چربی شکم

کلام آخر
افراد بسیاری هستند که از اندام چاق و چربی اطراف شکم و پهلو رنج می برند. آن ها به دنبال راه حلی برای این مشکل می باشند، از این رو سعی می کنند که به توصیه های مهم در حوزه تغذیه، ورزش، خواب و ... توجه کنند. لازم ب ذکر است که هر یک از این موارد می توانند تاثیر بسیار مستقیمی بر روی چربی شکم بگذارند که باید به آن ها توجه کرد. به دلیل افزایش میزان تقاضا برای یافتن راه حل برای آب کردن چربی شکم، نکات طلایی در این حوزه در اختیار شما قرار دادیم.
از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با این موضوع دارید، می توانید از طریق سایت جراحا یا jaraha.com با ما در میان بگذارید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها