به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۱۷۴۰۸

جزئیات دور جدید پیش‌فروش کوییک S /جدول

جزئیات دور جدید پیش‌فروش کوییک S /جدول
گروه اقتصادی: گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه‌کشی کوییک ۱۴۰۲ خبر داد.در ادامه اعلام بخشنامه‌های فروش برای متقاضیان سامانه یکپارچه، گروه خودروسازی سایپا نیز شرایط پیش فروش کوییک S را اعلام کرد. این شرایط ویژه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه است که اولویت تعیین شده برای آن‌ها، خودرو کوییک S بوده است. موعد تحویل خودرو به این گروه از متقاضیان، پاییز و زمستان 1402 اعلام شده بوده است.

سایپا برای متقاضیانی که شرایط پیش‌فروش کوییک S تیرماه شامل حال آن‌ها می‌شود، در تاریخ 29 تیرماه 1402 پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است.در شرایط پیش فروش کوییک S، پیش پرداختی معادل 134 میلیون و 420 هزار تومان از متقاضیان مطالبه شده است. قیمت خودرو نیز مطابق نرخ روز و در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد. موعد تحویل خودروها نیز بین آذر الی اسفندماه 1402 اعلام شده است.متقاضیان عادی برای  ثبت نام بدون قرعه‌کشی کوییک ۱۴۰۲  از شنبه ۳۱ تیرماه می‌توانند به منظور واریز وجه از طریق سایت فروش فوق العاده سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

طبق اطلاعیه جدید پیش‌فروش سایپا، ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی از روز شنبه هفته آینده به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.متقاضیانی که در تاریخ 29 تیرماه 1402 پیامک شرکت در این شرایط فروش را دریافت کرده‌اند، به مدت سه روز فرصت ثبت نام و تکمیل وجه دارند. بنابراین مشتریان تا تاریخ 31 تیرماه 1402 فرصت دارند به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کنند و با دریافت کد کاربری، وجه مورد نظر را به حساب شرکت واریز نمایند.

قیمت نهایی کوییک چقدر است؟
آخرین قیمت کوییک S از سوی سایپا در فروردین ماه امسال اعلام شد. در حال حاضر قیمت نهایی این خودرو برای مشتریان،  268 میلیون و 194 هزار تومان است. این خودرو در زمستان 1401، حدود 185 میلیون تومان قیمت داشت.

کوییک S نسخه فیس‌لیفت کوییک محسوب می‌شود که تغییراتی را در جلوپنجره تجربه کرده است. سبک سپر و چراغ این خودرو به نسخه سدان یعنی ساینا S شبیه است. با این حال طراحان سایپا سعی کرده‌اند با افزودن خطوط مشکی رنگ زیگزاگی به سپر این خودرو، جوان پسند بودن کوییک S را به بیننده القا کنند. یکی دیگر از تغییرات کوییک S نسبت به کوییک عادی، اضافه شدن دی‌لایت است. بنابراین به جای خطوط پلاستیکی نقره‌ای رنگ سپرها در کوییک عادی و کوییک R، دو نوار دی‌لایت روی این خودرو نصب شده‌اند.
مرجع : تجارت نیوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها