به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۱۹۰۷۲

ویدئو دیدنی از تولد دو توله ببر در خطر انقراض

ویدئو دیدنی از تولد دو توله ببر در خطر انقراض
گروه فیلم: دو توله ببر سوماترایی شایان ستایش این ماه در پارک سافاری باغ وحش سن دیگو به دنیا آمدند که اولین گونه از گونه‌های در معرض خطر انقراض هستند که در طول ۷ سال گذشته در پارک متولد شدند.
 
به گزارش فرارو، ویدئویی که توسط اتحاد حیات وحش باغ وحش سن دیگو به اشتراک گذاشته شده است، دو توله کوچک، یک نر و یک ماده را نشان می‌دهد که در حال خوردن شیر دیانا هستند. طبق گفته نگهبانان باغ وحش که رشد آن‌ها را زیر نظر دارند، آن‌ها در ۱۲ جولای متولد شده اند و به نظر قوی هستند. توله‌ها در سن دو هفتگی تقریباً به اندازه پنجه مادرشان هستند.

لیزا پترسون، مدیر اجرایی پارک سافاری باغ وحش سن دیگو گفت: ما از تولد این توله ببر‌ها خوشحالیم. اعلام تولد چند روز قبل از روز جهانی ببر منتشر شد، روزی برای افزایش حمایت از تلاش‌های حفاظت از ببر مانند باغ وحش سن دیگو که در ۲۹ جولای جشن گرفته می‌شود. به گفته باغ وحش، حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ ببر سوماترایی روی زمین باقی مانده است. آن‌ها به عنوان در معرض خطر بحرانی در لیست قرمز اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت از گونه‌های در معرض خطر قرار گرفته اند.

پیترسون گفت: این تولد‌ها برای حفظ این گونه بسیار مهم هستند. امید ما این است که این توله‌ها فرصتی را برای مهمانان ما فراهم کنند تا قدردانی بیشتری از ببر‌ها و نیاز مهم به حفظ آن‌ها در زیستگاه‌های بومی خود کسب کنند.
....
برچسب ها: توله ببر انقراض
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها