به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۱۹۹۰۶

اومونیا با کریم به لیگ کنفرانس نزدیک‌تر شد

اومونیا با کریم به لیگ کنفرانس نزدیک‌تر شد
گروه ورزشی:با پیروزی که شب گذشته تیم فوتبال اومونیا به دست آورد، آنها به دور بعدی لیگ کنفرانس صعود کردند.به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در دور دوم از مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس، تیم فوتبال اومونیا موفق شد در حضور 27 دقیقه ای کریم انصاری فرد، با نتیجه پر گل چهار بر یک از سد قبله آذربایجان گذشته و راهی مرحله بعد شود.

اومونیا که در بازی رفت توانسته بود با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را مغلوب کند، شب گذشته میزبان قبله بود و توانست به لطف حمایت گسترده هواداران خود، نماینده آذربایجان را شکست دهد.در این مسابقه، رومن بزوس موفق شد 2 بار برای اومونیا گلزنی کند. آدام لانگ و ویلی سمدو نیز 2 گل دیگر را وارد دروازه حریف کردند و در سمت مقابل نیز احمد عیسی زننده تک گل قبله بود.کریم انصاری فرد نیز از دقیقه 63 و زمانی که بازی با نتیجه چهار بر یک در جریان بود، وارد زمین شد ولی نتوانست روی گل‌های تیمش تأثیری داشته باشد.

با این پیروزی، اومونیا راهی دور سوم از مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس شد. آن‌ها باید پنج شنبه هفته جاری به مصاف میتیلند دانمارک بروند. دیدار رفت در قبرس و مسابقه برگشت نیز در زمین تیم دانمارکی برگزار می‌شود.
برچسب ها: کریم انصاری فرد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها