به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۲۲۱۶۶

عملیات بیرون کشیدن سر یک روباه از سوراخ

عملیات بیرون کشیدن سر یک روباه از سوراخ
گروه فیلم: روباهی که سرش در سوراخ گیر کرده بود پس از یک ماموریت نجات سه ساعته توسط آتش نشانان و گروه نجات حیوانات نجات یافت.به گزارش فرارو،این حیوان در یک شکاف در کف فلزی یک شهرک صنعتی در بیرمنگام انگلیس به دام افتاده بود.
 
کارا گیبون، افسر نجات حیوانات وارد شد و سعی کرد روباه را آزاد کند - حتی با استفاده از مایع شوینده - اما سر حیوان کاملاً گیر کرده بود.او تصمیم گرفت با سرویس آتش نشانی وست میدلندز تماس بگیرد که نیرو‌های امدادی با حضور در محل توانستند فلز را بریده و سر روباه را آزاد کنند. روباه علیرغم این وضعیت دردناک هیچ آسیبی ندیده است.

کارا گیبون گفت: من به طور فزاینده‌ای نگران روباه بودم و باید او را در اسرع وقت بیرون می‌آوردیم.ما همیشه سعی خواهیم کرد حیوانات را خودمان نجات دهیم، اما مواردی وجود دارد که به خدمات آتش نشانی نیاز داریم، زیرا آن‌ها تجهیزات تخصصی برای کمک در این شرایط دارند.

وی افزود: این یک نمونه فوق العاده از همکاری بین ما و آتش نشانی است و ما به عنوان یک تیم برای نجات این روباه بیچاره کار کردیم. وقتی روباه آزاد شد، او را در یک جعبه گذاشتم و او به اطراف ما نگاه کرد که انگار می‌گوید متشکرم!کارا گفت: این یک نجات عالی با پایانی خوش بود و دقیقاً به همین دلیل است که این کار را انجام می‌دهم.
آتش نشانی هایگیت در بیرمنگام نیز در توئیتر نوشت: چه کسی روباه را آزاد کرد؟ ما انجام دادیم!
......
برچسب ها: روباه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها