به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۲۳۷۲۸

رختکن بایرن روی انگشت این ستاره جدید می‌چرخد

رختکن بایرن روی انگشت این ستاره جدید می‌چرخد
گروه ورزشی:هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، جایگاه خاصی در بین بازیکنان و کادر فنی این تیم پیدا کرده است.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تلاش زیادی برای جذب کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به کار گرفت و در نهایت او را به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل کرد. 

هزینه 100 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن باعث شد که انتقادهای بسیاری از آنها مطرح شود اما او در همان بازی اول با ارسال یک پاس گل و به ثمر رساندن گل نشان داد که ارزش پرداخت چنین مبلغ گزافی را داشته است.
این بازیکن انگلیسی که تجربه بسیاری از حضور در ترکیب تاتنهام و همچنین تیم ملی انگلیس دارد، حالا حضور در محیط و فرهنگ جدیدی را تجربه می‌کند اما ظاهرا خیلی خوب با این شرایط کنار آمده است. 

روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که او از بهترین شرایط ممکن در بین بازیکنان بایرن و هم تیمی‌های جدیدش برخوردار است و آنها ارزش و اهمیت زیادی برایش قائل هستند. کین هنوز از راه نرسیده به یکی از صداهای اصلی رختکن بایرن تبدیل شده است. او به راحتی نظراتش را در رختکن مطرح می‌کند و با سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی توماس توخل حرف می‌زند. این در حالی است که توصیف بازیکنان بایرن از این ستاره جدید همیشه با اشاره به تواضع او همراه بوده و همین موضوع باعث شده که صحبت‌هایش بیش از پیش روی هم‌تیمی‌هایش تاثیرگذار باشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها