به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۴۲۴۸۹۳

نیمکت نشینی گولسیانی کفران نعمت است

نیمکت نشینی گولسیانی کفران نعمت است
گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل این تیم با فولاد صحبت کرد.به گزارش ایلنا، محسن بنگر  در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس فصل را با دو برد خوب شروع کرد و توانست امتیازات کامل دو هفته اول را کسب کند ولی بدشانسی در دیدار با ذوب آهن مانع تکرار این اتفاق شد و دو امتیاز حساس را از دست دادند. پرسپولیس می‌توانست ذوب آهن را هم شکست دهد و با احترام به تیم خوب محمد ربیعی به نظرم پرسپولیس تیم برتر میدان بود.
 
وی افزود: پرسپولیس در چند نقطه دچار مشکلات و نواقصی است که برخی از آنها به کمبودهایی برمی‌گردد که به نقل و انتقالات و عدم جذب بازیکن مناسب در برخی از پست‌ها مربوط است و برخی دیگر از مشکلات هم به عدم آمادگی بازیکنانی است که در آن پست‌ها به میدان می‌روند. تیم‌های گل ‌محمدی معمولاً ابتدای فصل به این شکل عمل می‌کنند و رفته رفته تیم سرحال می‌شود و جان می‌گیرد.

بنگر با اشاره به نیمکت نشینی گولسیانی و عملکرد خوبش مقابل ذوب آهن توضیح داد: حضور همزمان سه مدافع میانی قدرتمند در تیم اتفاق خوبی است. ما در سپاهان هم چنین شرایطی داشتیم و من و سیدجلال و هادی عقیلی کنار هم بازی می‌کردیم و آقای قلعه‌نویی از هر سه نفر ما استفاده می‌کرد. نیمکت نشینی گولسیانی به نظرم کفران نعمت است و بازیکن به این با کیفیتی نباید بلا استفاده بماند. امیدوارم گل‌محمدی تدبیری در این خصوص بیاندیشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل این هفته با فولاد خوزستان هم توضیح داد: نباید فریب نتایج فولاد را بخوریم. آنها تیم خوبی هستند و دست کم گرفتن آنها به خاطر نتایج چند هفته اخیر اشتباه است و ممکن است بتوانند پرسپولیس را غافلگیر کنند. فولاد تیم با کیفیتی است و نفرات خوبی هم در اختیار دارد و کادرفنی این تیم با تجربه هستند. پرسپولیس کار راحتی برابر آنها در اهواز ندارد.
برچسب ها: محسن بنگر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها