به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۲۴۹۶۷

پاسخ سامورایی عبدی به یحیی و پرسپولیس!

پاسخ سامورایی عبدی به یحیی و پرسپولیس!
گروه ورزشی:اولین حضور مهدی عبدی در ترکیب تراکتور با یک گل سه امتیازی همراه بود.به گزارش "ورزش سه"، چهار سال پیش زمانی که مهدی عبدی در اولین بازی خود در لیگ برتر تور دروازه استقلال را لرزاند، بچه مدرسه‌ای بود. اما او حالا مهاجمی معروف در فوتبال ایران است که بعد از ناکامی در انتقال به تیم خواهان پرتغالی در سنوات گذشته، به تراکتور آمده. حفظ تمرکز و گلزنی در خطیرترین لحظات ممکن و در حالی که برخی از هواداران مشغول شعار علیه بازیکنان بودند، نشان می‌دهد او به بازیکنی پخته و امیدبخش تبدیل شده است. گلی که سه امتیاز برای تراکتور به ارمغان آورد و فضای مثبت را به این تیم هدیه داد.

او با پیراهن تراکتور نیز در اولین بازی موفق به گلزنی شد تا شروع رویایی با پرسپولیس را تکرار کند. این شروع پس از آن رقم خورد که عبدی در پایان هفته دوم اردوی پرسپولیس را ترک کرد و به تراکتور پیوست. اینکه حتی در دوره بعد از جدایی سه مهاجم، عبدی اولویت پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی نبود، ماجرایی است که به دلخوری این مهاجم از سرمربی سرخپوشان ختم شد و او در مصاحبه خود نیز به این موضوع اشاره کرد.

مهدی عبدی در اولین بازی با پیراهن پرسپولیس در ۱۹ سالگی موفق به گلزنی شد.
عبدی گفته بود که یحیی از یک ماه پیش او را در لیست مازاد قرار داد و در حالی که او نیمکت‌نشینی را هم پذیرفته بود، «بی‌مهری» سرمربی سرخپوشان باعث شد تا عبدی پرسپولیس را ترک کرد و با قرارداد قرضی یک ساله، به تراکتور ملحق شود.

جالب اینکه از همان بازی نخست، خمس مهاجم جدید تیمش را در لیست قرار داد و در اواسط نیمه دوم به زمین فرستاد تا روی ارسال مهدی حسینی در دقیقه 86 تک گل سرخپوشان تبریزی به ثمر برسد. جالب اینکه نخستین گل او با پیراهن پرسپولیس نیز در آخرین دقایق بازی استقلال و در شهریور ماه به ثمر رسیده بود تا به نوعی این اتفاق با پیراهن تراکتور هم تکرار شود.

پیش از این، بی‌توجهی باشگاه پرسپولیس به محمد عباس‌زاده و جدایی او به مقصد تراکتور با درخشش این بازیکن در تبریز همراه شد و حالا کار تا جایی پیش رفته که او نسبت به تراکتور احساس تعلقی بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد. شاید این ماجرا برای مهدی عبدی هم تکرار شود و او بعد از دو فصل ناکامی در پرسپولیس، زندگی جدیدی را آغاز کند.جالب اینکه مهدی عبدی بلافاصله بعد از پایان بازی مس رفسنجان، با جملاتی اغراق آمیز یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و با استفاده از عبارت «عشقیم تراکتور» علاقه خود را به تیم جدید و هوادارانش نشان داد.

عبدی در تراکتور یک ماموریت مهم شخصی دارد که نشان بدهد تمام تلاش پرسپولیس برای استخدام مهاجم خارجی نادرست بوده و باید بیشتر به او توجه می‌شده است. کاری که پیش از او، علی علیپور به بهترین شکل در پرسپولیس انجام داده و توانست از زیر سایه بزرگانی مثل طارمی و منشا بیرون بیاید و خود را به عنوان مهاجم رکوردشکن پرسپولیس مطرح کند.

کار و تلاش و تمرکز و شانس، چیزی است که سرنوشت عبدی را تا پایان فصل رقم خواهد زد: یک مدعی جدید برای کفش طلا یا بازیکنی که فعلا نباید بابت گلزنی‌اش خیلی ذوق‌زده شویم؟ پاسخ این سوال خیلی زود مشخص می‌شود.
برچسب ها: مهدی عبدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها