به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۲۵۶۸۲

ردیاب چطور جلوی سرقت خودرو را می‌گیرد؟

گروه کسب و کار: این روزها حفظ امنیت وسایل نقلیه، به یک دغدغه‌ی بزرگ برای مردم تبدیل شده است. فرقی نمی‌کند که وسیله‌ی نقلیه‌ی شما موتورسیکلت باشد، ماشین سواری یا حتی کامیون باشد، در هر صورت شما هم ممکن است روزی هدف سارقان قرار بگیرید و سرمایه‌ی زندگی‌تان را یک ‌شبه از دست دهید. بنابراین لازم است که به فکر پیشگیری از وقوع این اتفاق ناگوار باشید.
ردیاب چطور جلوی سرقت خودرو را می‌گیرد؟
یکی از تکنولوژي‌های به‌روز و هوشمندی که می‌تواند به بالا بردن امنیت وسیله‌ی نقلیه‌ی شما و جلوگیری از سرقت آن کمک کند، ردیاب خودرو است. در این مطلب تصمیم داریم به بررسی امکاناتی که ردیاب به‌منظور تامین امنیت وسایل نقلیه‌ی مختلف ارائه می‌دهد بپردازیم، پس اگر تصمیم به خرید این وسیله‌ی کاربردی دارید، تا پایان این مطلب همراهمان بمانید.

ردیابی لحظه‌به‌لحظه‌ی وسایل نقلیه



یکی از قابلیت‌‌های مهم‌ی که ردیاب خودرو در اختیار شما قرار می‌دهد ردیابی آنلاین و لحظه‌به‌لحظه‌ی موقعیت مکانی خودرو است. با این قابلیت وقت‌هایی که در خودرو نیستید، می‌توانید ببینید ماشینتان دقیقا همان‌جایی که پارک کرده‌اید قرار دارد یا نه. حتی اگر ماشینتان به‌سرقت برود، این امکان همچنان برای شما فراهم است که لحظه‌به‌لحظه موقعیت مکانی آن را رصد کنید و این یعنی شانس پیدا کردن آن بسیار بالا است.

ارسال هشدارهای اضطراری
تا پیش از روی کار آمدن ردیاب، تنها دزدگیر خودرو بود که قابلیت تشخیص باز شدن درب خودرو را داشت که البته در خیلی از مواقع هم آلارم اشتباه می‌داد. اما امروزه ردیاب‌ها نیز این قابلیت را دارند که در مواقع اضطراری مثل باز شدن درب خودرو یا روشن شدن آن هشدار دهند و شما را از وقوع سرقت باخبر سازند.
با تنظیم این هشدارها در ردیاب، در هر زمان و مکانی که باشید (چه هنگام خواب چه وقتی در محل کار خود هستید) می‌توانید به‌موقع از وقوع هر تغییری در خودروی خود آگاه شوید و در صورتی که هشدار ارسال شده، نشان از به سرقت رفتن خودروی شما باشد، سریعا اقدامی برای جلوگیری از سرقت انجام دهید و یا با پلیس تماس بگیرید و موقعیت خودرو را برای پلیس ارسال کنید.

خاموش کردن خودرو از راه دور
خاموش کردن خودرو از راه دور یکی دیگر از قابلیت‌های جذابی هست که ردیاب‌ها برای جلوگیری از سرقت خودرو ارائه می‌دهند. به کمک این قابلیت، هر زمان که خودروی شما در شرایط ناامنی قرار بگیرد، مثل زمان‌‌هایی که فراموش می‌کنید درب‌های ماشین‌تان را قفل کنید یا وقتی که مطمئن شده‌اید ماشین‌تان به سرقت رفته است، می‌توانید با زدن دکمه‌ی خاموش کردن خودرو در اپلیکیشن متصل به ردیاب، برق خودرو را قطع کنید تا بعد از اولین توقف، دیگر روشن نشود. در این‌صورت سارقان نمی‌توانند مجددا خودرو را روشن کنند و ناچارند خودرو را همان‌جایی که هست، رها کنند.

ارتباط صوتی با داخل کابین
یکی از ویژگی‌هایی که اغلب ردیاب‌ها از آن برخوردارند، قابلیت شنود صدای داخل خودرو است که این امکان را به شما می‌دهد در هر زمانی که می‌خواهید به صدای داخل کابین خودروی خود، گوش دهید. در این‌صورت اگر خودرو به سرقت برود، می‌ةوانید همان لحظه میکروفن داخل کابین را فعال کنید و با شنیدن صدای سارق یا سارقین متوجه شوید که قرار است خودروی شما را به کجا منتقل کنند.

ضبط تصاویر داخل و پیرامون خودرو
ردیاب دوربین‌دار یکی از جدیدترین ردیاب‌هایی هست که می‌‌توان به‌منظور تامین امنیت خودرو نصب کرد. این ردیاب از ۲ عدد دوربین تشکیل شده است که یکی از این دوربین‌‌ها را می‌توان رو به جاده (برای ضبط وقایع جاده‌ای) و یکی از آن‌‌ها را داخل کابین راننده (یا کابین بار کامیون) نصب کرد. این دوربین‌ها به‌صورت آنلاین اقدام به ضبط تصاویر پیرامون خودرو می‌کنند و شما می‌توانید هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین این تصاویر را مشاهده کنید. درصورتی‌که خودرو به‌سرقت برود، تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌‌های این ردیاب می‌تواند برای تشخیص چهره‌ی سارقان به کمکتان بیاید.

ردیاب ایگل، قابل نصب روی انواع وسایل نقلیه



ایگل ارائه‌دهنده‌ی انواع مختلف ردیاب در 3 دسته‌ی ردیاب‌ خودرو، ردیاب موتور سیکلت و ردیاب کامیون است که از قابلیت‌های متنوعی (شامل: ردیابی آنلاین، هشدار روشن شدن خودرو، تاریخچه‌ی مسیرهای پیموده شده، ارتباط صوتی با داخل کابین، خاموش کردن خودرو از راه دور، دوربین ضبط وقایع جاده‌ای و…) برای تامین امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت آن برخوردار هستند. بر این اساس شما هر وسیله‌ی نقلیه‌ای که داشته باشید می‌توانید اقدام به خرید ردیاب ایگل کنید و امنیت آن را تامین نمایید.

در مجموع
با توجه به‌اینکه امروزه، قیمت وسایل نقلیه که هر روز روند صعودی را طی می‌کند، نصب ردیاب امری ضروری است که نباید انجام آن را پشت گوش بیندازید. زیرا احتمال اینکه سارقان به‌سراغ وسیله‌ی نقلیه‌ی شما هم بیاند هست.
اگر تصمیم به خرید ردیاب برای وسیله‌ی نقلیه خود گرفته‌اید، همین امروز می‌توانید اقدام به انتخاب و خرید ردیاب مورد نظر خود کنید. برای این‌کار کافیست به سایت ایگل مراجعه کنید و یا با شماره‌ی زیر تماس بگیرید:
وب‌سایت ایگل: https://tragle.shop/
شماره تماس: 03133389852
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها