به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۴۲۶۲۷۳

هزینه مشاوره روانشناسی ویکی روان چقدره؟ (مشاوره کم هزینه و با کیفیت)

گروه کسب و کار: همه افراد، به‌ دنبال یک مرکز تراپی خوب با هزینه مشاوره روانشناسی پایین هستند. بسیاری از مشاورین، حتی با داشتن تجربه کم و مبتدی بودن در امر روانشناسی، با رقم‌های بسیار بالا مراجعان خود را ویزیت می‌کنند که قابل قبول نیست! متاسفانه یکی از دلایل از بین رفتن اعتماد به مشاورین، همین افراد سودجو هستند.
هزینه مشاوره روانشناسی ویکی روان چقدره؟ (مشاوره کم هزینه و با کیفیت)
حالا که می دانیم لزوم مشاوره روانشناسی برای انسان امروز چیست، در این مقاله در رابطه با هزینه معقول یک مرکز مشاوره خوب و حرفه ای توضیحاتی خواهیم داد. همچنین به معرفی بهترین مرکز مشاوره در میان تمامی مراکز خواهیم پرداخت و هزینه جلسات درمانی را بررسی خواهیم کرد. علاوه‌بر این، توضیحاتی خواهیم داد که مراجعین محترم، متوجه ارزش بالای خدمات روان درمانی شوند.

هزینه بالای مشاورین زرد
نقش مشاورین زرد در بسیاری از موارد پررنگ بوده و همیشه در گوشه و کنار زندگی افراد رد حرف‌های آن‌ها به چشم می‌خورد مخصوصا که شبکه اجتماعی قدرتمند داشته باشند! این افراد با استفاده از کلمات و سخنان جذاب تلاش می‌کنند بر دیگران تاثیر بگذارند. در اکثر مواقع، مشاورین زرد بدون مدرک معتبر و بدون تجربه، تنها با استفاده از تیترهای جذاب، نظر افراد را به خود جلب می‌کنند.
پکیج‌های آموزشی و مهارت‌های زندگی که از طریق این نوع مشاورین به فروش می‌رسد به‌ هیچ‌ عنوان کمکی به فرد در زندگی روزمره نخواهد کرد. علاوه‌ بر آن، ممکن است گوش‌دادن و الگوبرداری از این افراد، خسارت‌های جبران‌ناپذیری نیز به زندگی فرد وارد کند.
همچنین هزینه مشاوره روانشناسی و پکیج‌های آموزشی این مشاورین نجومی بوده و به‌ هیچ‌ عنوان، طبق استاندارد‌های سازمان نظام روانشناسی نیست. اما این سوال پیش می‌آید که چگونه متوجه شویم کدام مشاور حرفه‌ای تر است و کدام هزینه معقول تر؟ اصلا هزینه مشاوره روانشناسی آنلاین و حضوری چقدر است؟

تعرفه سازمان نظام روانشناسی معیار اصلی است
اول از همه چیز باید به این نکته توجه داشته باشیم که مشاورین حرفه‌ای، هزینه جلسات مشاوره خود را، طبق تعرفه اعلام‌شده توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران تنظیم کرده و به‌ هیچ‌ عنوان هزینه بیشتری نسبت به این تعرفه نخواهند گرفت.
پرداخت هزینه‌های نجومی به مشاورین نابلد، فقط باعث ایجاد خسارت به فرد خواهد شد. افراد دقت داشته باشند که همیشه باید تعرفه سازمان نظام روانشناسی را بررسی کنند و درصورتی‌که هزینه ویزیت یک درمانگر بیشتر از نرخ تعیین‌شده باشد، به او، مراجعه نکنند.
همچنین، یکی از موارد قابل توجه در این باره، این است که خرید پکیج‌های مشاوین به‌هیچ‌وجه درمان درستی برای فرد نخواهد بود و حتی ممکن است باعث تصمیم‌گیری اشتباه در فرد شود.

هزینه مشاوره روانشناسی در ویکی روان چقدر است؟

online psychologist in wikiravan
مرکز مشاوره ویکی روان، همواره یکی از بهترین مراکز موجود در زمینه مشاوره روانشناسی آنلاین تلفنی و متنی بوده است. این مرکز باتوجه به سابقه کاری که دارد، یکی از معتبرترین‌ها در میان مراکز دیگر به حساب می‌آید.
هزینه مشاوره در این مجموعه کاملا مطابق با تعرفه سازمان نظام مشاورین ایران بوده، که با توجه به مشاورین با‌تجربه‌ای که دارد، کاملا معقول و به‌صرفه است. البته ویکی روان دکتر روانشناس آنلاین در مشاوره روانشناسی برای خارج از کشور پیشنهاد میکند که هزینه متفاوتی با داخل ایران دارد. اما سوال بعدی که پیش می‌آید، این است که هزینه جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین و تلفنی ویکی روان چگونه محاسبه می‌شود؟
به‌طور قطع هزینه‌های جلسات روانشناسی، بر طبق فاکتورها و دسته‌ بندی‌های خاصی در نظر گرفته می‌شود. این قاعده در تمامی مراکز موجود، دایر است و نباید تعرفه جلسات به‌صورت نابرابر تنظیم شود.

1- میزان تجربه کاری مشاور روانشناس
برای مثال، یکی از فاکتورهای مهم در محاسبه هزینه جلسات مشاوره روان درمانی، تجربه کاری مشاور است. روانشناسی که تجربه و تبحر بیشتری در تخصص خود داشته باشد، به‌طور قطع باید دستمزد بیشتری نسبت به مشاوران کم تجربه‌تر دریافت کند و همچنین وقت آزاد کمتر و مراجعین بیشتری نیز دارد.

2- میزان تحصیلات روانشناس
نکته مهم دیگر، مدرک دانشگاهی مشاورین است. مدرک بالاتر نشان‌دهنده علم بیشتر روانشناس است. هرچه مدرک مشاور بالاتر باشد، هزینه مشاوره آن روانشناس، نسبت به افرادی با مدرک پایین‌تر، بیشتر می‌شود.

3- میزان تخصص قابل پیگیری مشاور در هزینه مشاوره روانشناسی تاثیر دارد
علاوه‌ بر مدرک دانشگاهی، مدارک و گواهی‌نامه شرکت در کارگاه‌های معتبر روانشناسی نیز نکته مثبتی برای روانشناس به حساب می‌آید که می‌تواند هزینه جلسات مشاوره آن را بالاتر ببرد. شرکت در کارگاه‌های روانشناسی، تجربه آموزشی مشاور را بالا برده و در روند ارزیابی آن تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

4- نوع پکیج مشاوره
یکی از نکات مهم که در هنگام محاسبه هزینه جلسات یک مشاور در مرکز مشاوره روانشناسی ویکی روان به آن توجه زیادی می‌شود، زمان جلسه است. معمولا جلسات بین 15 دقیقه تا 1 ساعت هستند و واضح است که هرچه این زمان بیشتر شود، هزینه پرداختی نیز افزایش می‌یابد.

5- نوع خدمات در هزینه مشاوره روانشناسی تاثیر دارد
در این وبسایت مشاوره به صورت آنلاین، تلفنی و متنی انجام میشود که این جلسات معمولا هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری دارند. بنابراین، برای کاهش پرداختی‌های خود می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید و از خدمات آنلاین آن بهره‌مند شوید.

6- موضوع مشاوره 
گاهی موضوع جلسه روان درمانی در هزینه آن تاثیر دارد. برای نمونه هزینه مشاوره تلفنی خیانت در ویکی روان با مشاوره روانکاوی بسیار متفاوت است. چون ماهیت، تعداد جلسات و نوع تخصص روان درمانگر در آنها متفاوت است. بنابراین باید قبل از شروع جلسه از هزینه مشاوره روان درمانی مطلع شوید.

ارزش بالای خدمات روان درمانی
حال نکته مهمی که به آن خواهیم پرداخت این است که خدمات روان درمانی چه ارزشی دارند و نقش آن‌ها در زندگی فرد چیست؟ به‌طور کلی، هر فردی نیاز دارد تا در مراحل مختلف زندگی خود به مشاور مراجعه کند تا در زمان تصمیم‌گیری انتخاب‌های درستی داشته باشد یا در ارتباط با دیگران برخورد مناسب را از خود نشان دهد.
به‌ علاوه خدمات روان درمانی باعث آرامش فرد شده و مشورت با یک مشاور، استرس را از زندگی و فضای ذهنی مراجع دور می‌کند. ارزش خدمات روان درمانی به قدری بالا است که می‌تواند شما را از فردی ناامید و افسرده، تبدیل به فردی بشاش با امید فراوان کند.
همچنین شرکت در جلسات روانشناسی فقط برای افرادی با بیماری‌های روحی صدق نمی‌کند. افراد سالم نیز می‌توانند در تمامی جنبه‌های زندگی خود از روانشناسانی با تخصص‌های مختلف، مشورت گرفته و انتخاب درست را در زندگی و شرایط پیش روی خود اعمال کنند. برای افراد بدون پیش‌ زمینه، پیدا کردن یک مرکز مشاوره خوب که قوانین را رعایت کند و هزینه‌های خود را مطابق با تعرفه‌های سازمان اعلام کند کمی دشوار است اما، این مجموعه یکی از معتبرترین مجموعه‌هایی است که خدمات روان‌درمانی را با کیفیت بالا و هزینه معقول، به افراد ارائه می‌کند.

جمع بندی در مورد قیمت و هزینه مشاوره روانشناسی
با توجه به موارد گفته‌ شده در مورد هزینه مشاوره روانشناسی، انتخاب یک مرکز مشاوره مناسب برای خوانندگان کاملا آسان است. برای این کار، تنها کافی است که مشاور مورد نظر خود را با بررسی‌های لازم انتخاب کنید و تاریخ جلسه مشاوره مورد نظر را تعیین کرده و نگران هزینه آن نباشید.
مرکز مشاوره آنلاین ویکی روان، از نمونه‌های بارز مراکز قانونمند و معتبر است که در طی سال‌های متوالی، برتری خود را ثابت کرده است. هزینه‌های دریافتی در این مرکز کاملا قانونی بوده و در آن به‌ هیچ‌ وجه از مشاورین زرد خدمات دریافت نخواهید کرد بنابراین، اگر قصد مراجعه به روانشناس را دارید، این مجموعه یک انتخاب عالی برای شما است.
 
برچسب ها: روانشناسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها