به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۲۶۳۳۳

زمان دربی ۱۰۲ پایتخت مشخص شد

زمان دربی ۱۰۲ پایتخت مشخص شد
گروه ورزشی:با توجه به حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و تیم امید در بازی های آسیایی، تعیین تاریخ دربی با پیچیدگی هایی مواجه شده است.به گزارش ورزش سه، ۴ هفته از لیگ برتر برگزار شده و در هفته پنجم همه منتظر برگزاری رویارویی استقلال و پرسپولیس هستند، اما هنوز سازمان لیگ به طور رسمی تاریخ برگزاری این دیدار را مشخص نکرده است.
 
هم اکنون که لیگ به خاطر اردوی تیم ملی متوقف شده و بعد از آن هم در اواخر شهریور هم تیم امید راهی بازی های آسیایی هانگژو می شود و هم سه تیم سپاهان، پرسپولیس و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا کار خود را آغاز می کنند. با این حال مسئولان سازمان لیگ بر سر تاریخ برگزاری دربی به توافق رسیده اند و قرار شده ۵ روز بعد از آخرین بازی تیم فوتبال امید در بازی های آسیایی هانگژو دربی ۱۰۲ پایتخت برگزار شود. 
 
البته فینال بازی های آسیایی ۱۵ مهرماه برگزار می شود و در صورتی که شاگردان عنایتی به دیدار نهایی راه پیدا کنند، ۲۰ مهرماه دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برگزار خواهد شد.در شرایطی هم که تیم امید خیلی زودتر از مراحل نهایی از بازی های آسیایی کنار برود و به ایران بازگردد، تاریخ دربی هم به ۵ روز بعد از آخرین بازی آسیایی پرسپولیس منتهی می شود.
برچسب ها: دربی پایتخت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها