به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۲۶۸۲۵

گرت بیل: به بزرگترین تیم انگلیس نه گفتم

گرت بیل: به بزرگترین تیم انگلیس نه گفتم
گروه ورزشی:گرت بیل در مورد روزهای ابتدایی فوتبال حرفه‌ای خودش حرف زد و اینکه چگونه تاتنهام را به منچستریونایند ترجیح داد.به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل بین سال های 1999 تا 2006 در آکادمی فوتبال ساوتهمپتون بود و در فصل 07-2006 توانست به تیم اول این باشگاه برسد. او به قدری درخشید که یک سال بعد راهی تاتنهام شد در حالی که در همان مقطع منچستریونایتد با هدایت سر الکس فرگوسن نیز تلاش داشت تا بیل را جذب کند اما او تاتنهام را ترجیح داد.

بیل تا سال 2013 برای تاتنهام بازی کرد و سپس راهی رئال مادرید شد تا هر جام در دنیاست را با کهکشانی ها کسب کند. او با پنج قهرمانی چمپیونزلیگ از دنیای فوتبال در پایان فصل 22-2021 خداحافظی کرد.بیل در مصاحبه جدید خود و در مورد رد پیشنهاد شیاطین سرخ گفت: «بله، من پیشنهادمنچستریونایتد را رد کردم و به تاتنهام رفتم. در آن زمان یونایتد بزرگترین تیم لیگ برتر بود که جام ها را پشت سر هم به دست می آورد و بهترین بازیکنان و بهترین مربی را داشت. آسان ترین تصمیم این است که به یونایتد بروم، بزرگترین باشگاه انگلیسن زمانی که من برای ساوتهمپتون بازی می کردم ولی پاسخ من منفی بود.»

بیل ادامه داد: «شما همیشه می خواهید در بزرگترین باشگاه ها باشید، اما من تصمیم گرفتم فوتبال بازی کنم و به تیمی بروم که می دانستم قطعا در ترکیب خواهم بود. در آن سن، بسیاری از بازیکنان به دنبال پول هستند و می خواهند به یک باشگاه بزرگتر بروند. اما من به فکر بازی کردن، پیشرفت و یادگیری بودم. ادامه فوتبال بخش مهمی از پیشرفت من بود و به همین دلیل تاتنهام را انتخاب کردم.»
برچسب ها: گرت بیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها