به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۲۶۸۶۷

افزایش تلفات و خرابی‌های سیل در یونان

افزایش تلفات و خرابی‌های سیل در یونان
گروه حوادث: رسانه‌های داخلی یونان اعلام کردند: شمار قربانیان سیل گسترده ناشی از باران‌های سیل‌آسای اخیر در مرکز این کشور به شش نفر رسیده است.به گزارش ایسنا، مقامات محلی همچنین مفقود شدن شش نفر دیگر را در این حادثه تایید کرده‌اند.
 
این گزارش حاکیست دست‌کم ۶۴ نفر در روستاهای منطقه «تسالی» در خانه‌هایشان حبس شده‌اند و این منطقه تاکنون بیشترین آسیب را از سیل دیده است.امدادگران به عملیات جستجوی خانه به خانه در این روستاها ادامه می‌دهند تا مردم را به محل‌های امن منتقل کنند.بنابر گزارش‌ها اولیه، ماموران آتش‌نشانی تاکنون ۸۲۰ نفر را در سراسر کشور نجات داده‌اند.

همچنین از صبح روز سه شنبه ۴۸۷۰ تماس با مراکز اورژانس و امدادرسانی برای کمک به تخلیه و جابه‌جایی مردم، پمپاژ آب و برداشتن درختان سقوط کرده بر کف جاده‌ها و خیابان‌ها گرفته شده است.رسانه‌های داخلی می‌گویند: صدها خانه در این روستاها زیر آب و گل فرو رفته و بخش‌هایی از شبکه جاده‌ای در منطقه ویران شده است.

همچنین زمین‌های کشاورزی، واحدهای دامداری و مشاغل آسیب دیده‌اند و شبکه آب و برق نیز با اختلال مواجه شده است.سیل روزهای گذشته در حالی در این کشور قربانی گرفته و خسارت برجای گذاشته که تنها چند روز از مهار آتش‌سوزی‌های جنگلی وسیع و تابستانی در این کشور می‌گذرد و آثار تخریب‌های گسترده ناشی از حریق در مناطق مختلف به چشم می‌خورد.
برچسب ها: حوادث جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها