به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۲۸۶۸۵

شهریار خاطرات علی دایی در عراق را زنده می‌کند

شهریار خاطرات علی دایی در عراق را زنده می‌کند
گروه ورزشی:از علی دایی یک گل فوق العاده در بغداد (مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲) به خاطر داریم.به گزارش ورزش سه، دو دهه پس از آقایی علی دایی در فوتبال ایران، مهاجم دیگری از خطه اردبیل در فوتبال ایران می‌درخشد: شهریار مغانلو، مهاجم سابق پیکان، ملوان و پرسپولیس که در یک رفت و برگشت بین باشگاهی سر از سپاهان درآورد و درحال درخشیدن با پیراهن تیم طلایی است.
 
مغانلو آقای گل فصل گذشته لیگ است و بازیکنی که در آخرین بازی ملی، آخرین گل تیم ملی را به ثمر رساند. اتفاقی که توقعات را از او بالاتر و بالاتر می‌برد.این بازیکن مثل علی دایی، الگوی فوتبالی‌اش با فشار مشکل ندارد و حالا حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در شرایطی آغاز خواهد کرد که گلزنی از سمت او در دیدار مقابل نیروی هوایی عراق، یادآور گل علی دایی در بغداد خواهد بود. وقتی که او همان‌طور که شگرد داشت توپ را به محوطه جریمه برد و با یک شلیک پای راست مهارنشدنی، دروازه عراق را فرو ریخت.
 
شهریار با پا یا با سر احتمالا مشابه این گل را تکرار خواهد کرد تا اولین گل آسیایی او نیز با پیراهن سپاهان به ثبت برسد.این یکی از پیش‌بینی‌های اولیه در مورد شروع تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیاست.
برچسب ها: شهریار مغانلو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها