به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۴۲۹۴۰۳
علیرضا دبیر:

حرف بی‌خود نزنید کشتی‌گیر باید از خدا بترسد

گروه ورزشی: علیرضا دبیر خطاب به منتقدان خود گفت: حرف بی خود نزنید تسبیح من و نماز خواندنم باعث نتیجه نگرفتن تیم ملی است؟!
حرف بی‌خود نزنید کشتی‌گیر باید از خدا بترسد
رئیس فدراسیون کشتی گفت: من زیاد اهل فضای مجازی نیستم، برخی دوستان صحبت‌های مطرح شده را نشان من دادند، برخی انتقاد ها منطقی بود و قبول می کنم اما برخی صحبت بی خود کردند! خدا را شکر می‌کنم توقع مردم از کشتی آنقدر بالا است که دوم جهان شدیم و می گویند پاسخگو باشید! ما را نسبت به خودمان بسنجید، از سال قبل بهتر بودیم. برخی می گویند دبیر نماز می خواند و تسبیح به دست می گیرد و برای همین تیم نتیجه نمی گیرد! اگر قرار به نماز خواندن و تسبیح بود که این تیم قهرمان جهان می شد! اگر انتقاد درست باشد گوش می دهم و اگر حرف بی‌خود باشد پاسخ می‌دهم!
دبیر همچنین گفت: کشتی‌گیر باید از خدا بترسد؛ اگر کشتی‌گیر گناه نکند و از خدا بترسد، دیگران از او می‌ترسند؛ به همین دلیل کشتی را در ثانیه‌های آخر می‌بازیم!

بدمستی قدرت! 
هاشم فیروزی (فعال رسانه‌ای) نوشت: «علیرضا دبیر: کشتی‌گیر باید از خدا بترسد؛ اگر کشتی‌گیر گناه نکند و از خدا بترسد، دیگران از او می‌ترسند؛ به همین دلیل کشتی را در ثانیه‌های آخر می‌بازیم!!»
قدرت لایزال و برنیامده از انتخاب عمومی و مهمتر از آن غیرقابل تغییر و تعدیل بواسطه خواست عمومی اینگونه همه چیز را خواسته و ناخواسته به بازی می گیرد. هنگامی که بالا تا پایین کشور در نسبت با قدرت اینگونه است.ورزش پهلوانی ما چرا نباید اینگونه نباشد! بویژه آنکه علی رضا دبیر بدین ماهیت کاملا آگاهی یافته است. بدمستی قدرت بمرور فرد واجد آن را بجهت پاسخگویی در دایره قدرتش بسمت امور و مفاهیمی می برد که اساسا جنبه الهیات شخصی و متافیزیکی دارد. در مواجه با چنین اظهاراتی که همانا خرج کرد از جیب خداوند است،آنچه ذهن کودک و نوجوان و جوان ایرانی را خواهد آزرد این است: آیا روس‌ها و آمریکایی‌ها و دیگران با مهارت مدنظر آقای دبیر این‌گونه قهرمان می‌شوند؟
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها