به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۴۳۰۰۲۷

واکنش عادل فردوسی‌پور به حضور رونالدو در ایران

واکنش عادل فردوسی‌پور به حضور رونالدو در ایران
گروه فیلم:  عادل فردوسی‌پور به تازگی در مصاحبه‌ای به اتفاقات و حواشی حضور کریسیتانو رونالدو در ایران پرداخت. عادل فردوسی پور با حضور در یک دیدار فوتبال خیریه در مقابل تیم ستارگان هنر بازی کرد و مورد استقبال تماشاچیان حاضر در زمین قرار گرفت. فردوسی‌پور در حاشیه این دیدار در خصوص اتفاقات و حواشی حضور کریستیانو رونالدو در ایران گفت: در چند روز اخیر خیلی به این موضوع پرداخته شده و به نظر من این یک اتفاق خیلی مثبت برای کشورمان بود.
 
مجری برنامه تعطیل‌شده ۹۰ افزود: این‌که برخی با اظهارنظرهایشان می‌گفتند که مردم ما بی‌فرهنگ هستند که در مواجهه با رونالدو این‌طور برخورد می‌کنند اصلا درست نیست: این اتفاقات صرفا شور و اشتیاق آن‌ها را به حضور یک ابرستاره در ایران نشان می‌داد و در تمام دنیا نیز اتفاقات مشابه رخ می‌دهد و این حواشی بسیار طبیعی هستند.

البته فردوسی‌پور به نحوه مدیریت این اتفاق هم انتقاد داشت و معتقد بود که این رویداد خیلی بهتر و منظم‌تر می‌توانست برگزار شود و مردم مقصر اتفاقات زشت حضور کاروان النصر و ستاره‌هایش در تهران نبودند. مجری ورزشی محبوب کشورمان در خصوص نحوه میزبانی پرسپولیس از النصر گفت: مراسم میزبانی شکیل و خوب بود و می‌توان آن را قابل قبول دانست ولی اتفاقات حضور آن خانم مترجم در کنار رونالدو جای بحث دارد.

عادل فردوسی‌پور در انتهای صحبت‌هایش نیز به انتقاد از وضعیت لیگ ایران پرداخت و گفت: لیگ ما اکنون تنها لیگ تعطیل در دنیا است و هیچ یک از باشگاه‌ها از برنامه‌های بازی خود اطلاعی ندارند. این درحالی است که اختلاف فوتبال ما با کشورهای عربی به خصوص عربستان متاسفانه خیلی زیاد شده است.
.....
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها