به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۴۳۱۵۹۶
دیدار سپاهان و الاتحاد لغو شد

عجیب و ناباورانه: الاتحاد از نقش جهان رفت!

گروه ورزشی: در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شود، این دیدار برگزار نخواهد شد.
عجیب و ناباورانه: الاتحاد از نقش جهان رفت!
در حالی که قرار بود دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود، اما اعتراض تیم الاتحاد به برخی اتفاقات اجازه شروع این بازی را نداد. با وجود پیگیری هایی که مسئولان باشگاه سپاهان و مسئولان برگزاری مسابقات انجام دادند، الاتحاد حاضر به حضور در زمین نشدند و ورزشگاه را ترک کردند.
هر دو باشگاه سپاهان و الاتحاد در فاصله یک ساعت و نیم مانده تا شروع مسابقه ترکیب خود را اعلام کردند و حدود ساعت 18 به ورزشگاه نقش جهان اصفهان رسیدند، اما با وجود حضور سپاهانی‌ها در زمین برای گرم کردن، تیم الاتحاد حاضر به انجام این کار نشد.
سید پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان در ساعت 18:30 و بازیکنان این تیم پنج دقیقه بعد برای گرم کردن وارد زمین ورزشگاه نقش جهان شدند و در همین زمان هم تعدادی از مربیان تیم الاتحاد عربستان در زمین مهمان اقدام به چیدن کُنز و موانع برای حضور بازیکنان در زمین و گرم کردن داشتند، اما شاگردان نونو سانتو و این سرمربی پرتغالی وارد زمین نشدند.
در شرایطی که تماشاگران سپاهان جو فوق‌العاده‌ای در استادیوم نقش جهان اصفهان به وجود آورده و با بنرها و پرچم‌های بزرگ مشغول تشویق تیم خود بودند و آتش‌بازی زیبایی راه انداختند و منتظر ورود ستاره‌های الاتحاد به زمین بودند، این اتفاق نیفتاد.
بازیکنان الاتحاد عربستان بنابر دلیلی که هنوز هیچ‌یک از مسؤولان برگزاری مسابقه در ای‌اف‌سی یا فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه سپاهان اعلام نکرده، حاضر نشدند به زمین ورزشگاه نقش جهان بیایند و مشغول گرم کردن قبل از بازی شوند.
طبق برنامه همه تیم‌ها، بازیکنان سپاهان حدود 20 دقیقه مانده به شروع مسابقه گرم کردن را به پایان رساندند و به سمت رختکن رفتند تا لباس اصلی بازی را بپوشند و آماده شروع مسابقه شوند، اما همچنان خبری از ورود الاتحادی‌ها به زمین نبود.
بازیکنان الاتحاد عربستان نه تنها برای گرم کردن وارد زمین نشدند، بلکه دقایقی پس از ساعت اعلام شده برای شروع مسابقه (19:30) در تصمیمی عجیب و ناباورانه اقدام به ترک ورزشگاه نقش جهان اصفهان کردند.
دقایقی پس از اینکه شاگردان نونو سانتو به طور کامل با اتوبوس‌های خود ورزشگاه نقش جهان را ترک کردند و حاضر به انجام گرم کردن یا بازی نشدند، بازیکنان و مربیان سپاهان به طور دسته جمعی وارد زمین شدند و هواداران خود را تشویق کردند و از آنها قدردانی داشتند.
هنوز مشخص نیست باشگاه الاتحاد عربستان با هماهنگی داولاتامند اسلاموف، نماینده تاجیکستانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مسابقه چنین تصمیمی را گرفته یا خود به تنهایی تصمیم به ترک ورزشگاه با بازیکنانش داشته است. حالا باید منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه سپاهان و البته اطلاعیه رسمی الاتحاد عربستان درباره لغو غیر منتظره این بازی بود.
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها