به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۳۶۵۳۳

یاران بنزما از جو منفی جده فرار کردند

یاران بنزما از جو منفی جده فرار کردند
گروه ورزشی:تیم فوتبال الاتحاد جده به مدت یک هفته تمرینات خود را در ریاض برگزار خواهد کرد.به گزارش "ورزش سه"، تیم الاتحاد به مدت یک هفته اردوی تدارکاتی خود خارج از شهر جده برگزار می‌کند و پس از حضور در دو بازی رسمی در این اردو، به اربیل عراق سفر خواهد کرد.

اعضای تیم الاتحاد روز دوشنبه با پروازی اختصاصی راهی ریاض می‌شوند تا برای رویارویی با الفیحا در جام پادشاهی عربستان آماده شوند پس از آن هم در ریاض می‌مانند تا خود را برای تقابل با الشباب در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان برای آماده کنند. الاتحاد شنبه هفته آینده نیز راهی عراق می‌شود تا در دور چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر نیروی هوایی عراق قرار بگیرد.مديريت باشگاه الاتحاد با اين اقدام قصد دارد تيم را از جو منفی که پس از تساوی مقابل الحزم ایجاد شده، خارج كند و با کاهش فشار روانی روی اعضای تیم، آنها را برای سه بازی حساس پیش رو آماده کند.

مسابقات پیش رو برای الاتحاد که قصد دارد صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را تضمین کند و در لیگ روشن عربستان نیز به جمع مدعیان بازگردد، از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و به همین دلیل مسئولان این باشگاه می‌خواهند بهترین شرایط را برای بازیکنان فراهم کنند تا آنها با تمرکز بالاتری وارد مسابقات شوند.
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها