به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۴۳۷۹۱۸

گیفت کارتی ارزانترین سایت خرید یوسی پابجی موبایل

گروه کسب و کار: بتل رویال یکی از سبک‌های محبوب بازی‌های ویدیویی و به ویژه موبایلی است که در سال‌های اخیر با اقبال گیمرها در سراسر جهان مواجه شده است.
گیفت کارتی ارزانترین سایت خرید یوسی پابجی موبایل
این سبک از یک فیلم ژاپنی با همین نام که در سال 2000 اکران شد، الهام گرفته شده است. بازی‌های بتل رویال زیادی در سال‌های اخیر وارد بازار شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های جذاب خاص خود را دارند. در ادامه قصد داریم به تاریخچه بتل سبک رویال پرداخته و بعضی از بازی‌های محبوب این سبک را بررسی کنیم. اگر به این بازی‌ها علاقه دارید و به دنبال خرید یوسی پابجی و دیگر واحدهای پولی درون این بازی‌ها هستید تا پایان همراه ما باشید.

تاریخچه سبک بتل رویال
ریشه اصلی سبک پرطرفدار بتل رویال به سال 2000 بازمی‌گردد. در آن سال فیلمی با همین نام که توسط کوشان تاکامی کارگردانی شده بود، اکران شد. این فیلم آینده‌ای آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد که در آن دولت برای کنترل و توقف رشد جمعیت قصد دارد سالانه بازی بتل رویال را برگزار کند. در این بازی گروهی از دانش‌آموزان در زمینی به وسعت ده کیلومترمربع قرار داده می‌شوند و باید با جمع‌کردن مهمات و منابع کافی حریفان را از بین برده و آخرین بازمانده بازی شوند. بر گردن هر بازیکن بمبی بسته شده و در صورت فرارکردن از محوطه آن بمب منفجر خواهد شد و به همین دلیل راهی برای فرار از مسابقه وجود ندارد.



پابجی (PlayerUnknown`s Battlegrounds)
پابجی یک بازی آنلاین چندنفره است که توسط استودیو کرافتون ساخته شد. نسخه کامل این بازی در سال 2017 برای ویندوز منتشر شد و یک سال بعد نسخه‌های سازگار با اندروید و آی او اس آن نیز به بازار آمد. این بازی تا سال 2021 فروش 75 میلیون نسخه‌ای برای ویندوز و کنسول‌های خانگی داشت که آن را به پنجمین بازی پرفروش تمام دوران تبدیل کرد. پابجی موبایل توانست رکوردهای نسخه ویندوزی و کنسولی را جابه‌جا کند و بیش از یک میلیارد بار از اپ استورها دانلود شده و بیش از هشت میلیارد دلار برای شرکت سازنده‌اش سودآوری داشته است.

در پابجی صد بازیکن در یک جزیره فرود می‌آیند و باید بر سر بقا با یکدیگر رقابت کنند. در این جزیره ساختمان‌ها و بناهای مختلفی وجود دارند و همچنین این جزیره از پوشش طبیعی متنوعی برخوردار است. بازیکنان باید به جستجوی مهمات و منابع بپردازند و در صورت برخورد با بازیکنی دیگر از دستش فرار کرده یا او را از بین ببرند. آخرین نفری که زنده بماند، برنده بازی خواهد بود.
در حال حاضر بازی پابجی در تمامی پلتفرم‌ها رایگان است و برای آن لازم نیست هیچ هزینه‌ای بپردازید. با این حال با پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانید واحد پول بازی، یعنی یوسی به دست آورید که با آن می‌توان آیتم‌های جالبی را برای کاراکتر و سلاح‌هایش خریداری کرد. اگر قصد خرید یوسی پابجی را دارید، تا پایان همراه ما باشید.

کال اف دیوتی (Call Of Duty)
یکی دیگر از بازی‌های محبوب سبک بتل رویال کال اف دیوتی است که توسط اکیویژن ساخته شده است. کال اف دیوتی برای سیستم‌عامل اندروید و آی او اس عرضه شده، اما نسخه‌ای از آن با نام کال اف دیوتی وارزون برای کنسول‌های خانگی و ویندوز نیز عرضه شده است. تمامی نسخه‌های کال اف دیوتی رایگان بوده و از استیم برای ویندوز و از اپ استورهای مختلف برای اندروید و آی او اس قابل دانلود هستند.



گیم‌پلی کال آف دیوتی شباهت‌های زیادی به پابجی دارد. در این بازی هم صد نفر در جزیره‌ای فرود می‌آیند و با هم به رقابت می‌پردازند. البته نقشه جزیره‌های پابجی با کال اف دیوتی کاملا تفاوت دارد و همچنین تفاوت‌هایی در تجهیزات و منابع و گیم‌پلی این دو بازی به چشم می‌خورد.
همان‌طور که گفتیم کال اف دیوتی در تمامی پلتفرم‌ها رایگان است؛ اما این بازی هم واحد پول مخصوص به خود را دارد که با خرید آن امکان به‌دست‌آوردن بسیاری از آیتم‌های درون بازی را خواهید داشت. با وب‌سایتی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، خرید سی پی کال اف دیوتی هم مانند خرید یوسی پابجی آسان خواهد بود.

گارنا فری فایر (Garena Free Fire)
سومین بازی سبک بتل رویالی که قصد معرفی آن را داریم، گارنا فری فایر است که در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در سراسر جهان تبدیل شده است. برخلاف دو بازی قبل، فری فایر تنها برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر شده و خبری از نسخه کنسولی و ویندوزی آن نیست. فری فایر توانست در سال 2019 جایزه بهترین بازی محبوب سال را از گوگل پلی دریافت کند. استودیو سازنده این بازی یک نسخه دیگر با نام گارنا فری فایر مکس نیز منتشر کرده که از کیفیت و گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و فقط گوشی‌هایی با سخت‌افزار بسیار قوی و پرچمدارها توان اجرای آن را دارند.



در بازی فری فایر تعداد بازیکنان در هر بازی کاهش یافته و به پنجاه نفر رسیده است. با این حال ویژگی‌های اصلی یک بازی در سبک بتل رویال مانند جمع‌کردن منابع و تلاش برای بقا در این بازی نیز وجود دارد. فری فایر نیز مانند دو بازی قبل با وجود رایگان بودن، امکان پرداخت درون برنامه‌ای داشته و واحد پول آن جم است. خوشبختانه خرید جم فری فایر مانند خرید یوسی پابجی در ایران ممکن است.

گیفت کارتی؛ راه‌حلی برای مشکل خرید درون برنامه‌ای بازی‌ها
گیفت کارتی یک پلتفرم آنلاین برای فروش گیفت کارت‌های اپ‌ها و بازی‌های مختلف است. همان‌طور که می‌دانید به دلیل تحریم‌ها بسیاری از وب‌سایت‌های بین‌المللی به کاربران ایرانی خدمات خود را ارائه نمی‌دهند و به همین دلیل پرداخت پول برای خرید بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها یا انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن‌ها در ایران بسیار مشکل است. گیفت کارتی این مشکل را حل کرده و انواع گیفت کارت‌ها را با قیمتی منصفانه به مشتریان خود عرضه می‌کند. گیفت کارتی به صورت 24 ساعته از مشتریان خود پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکلی لازم نیست نگران باشید. اگر قصد خرید یوسی پابجی یا هر گیفت کارت دیگری را دارید، ما به شما گیفت کارتی را پیشنهاد می‌کنیم.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها