به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۳۸۸۶۷

ساعت بازی سپاهان - پرسپولیس در هفته دهم

ساعت بازی سپاهان - پرسپولیس در هفته دهم
گروه ورزشی:پرسپولیس در هفت دهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود.سپاهان و پرسپولیس امروز یکشنبه از ساعت ۱۶.۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند. شانس‌های قهرمانی در فصل جاری که حالا با نتایج خوب استقلال و نتایج ضعیف خود در چند بازی اخیر در رده‌های نهم و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. سپاهان با دو بازی کمتر نسبت به استقلالِ صدرنشین ۱۰ امتیاز از آبی‌پوشان عقب مانده و پرسپولیس هم به اختلاف پنج امتیازی با رقیب دیرینه خود رسیده است.
 
جدا از شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی؛ جدال سپاهان و پرسپولیس یک بازی حیثیتی و انتقام جویانه برای زردپوشان اصفهانی محسوب می‌شود. تیمی که فصل گذشته در هر دو جبهه لیگ و حذفی رقابت را به پرسپولیس واگذار کرد و حالا برای کسب سه امتیاز انگیزه بسیار بالایی دارد. در سوی مقابل یحیی گل‌محمدی و تیمش نیز که خاطره شیرینی از دیدار آخر خود در ورزشگاه نقش جهان دارند، قطعاً برای برد و عقب نماندن از کورس قهرمانی پا به میدان خواهند گذاشت.
 
زردپوشان اصفهانی و سرخپوشان تهرانی که در سالیان اخیر دو رقیب اصلی برای فتح لیگ برتر بوده‌اند؛ در دو هفته گذشته در کسب پیروزی ناکام ماندند و حالا چاره‌ای جز برد در این بازی حساس ندارند. دیداری که به «ال‌کلاسیکوی» فوتبال ایران مشهور است و با وجود ستاره‌های پُر تعداد همواره حساسیت‌های خاص خود را دارد.
 
شاگردان ژوزه مواریس در بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا با ۹ گل آلمالیق ازبکستان را در هم کوبیدند و حالا با روحیه‌ای مناسب برای بازگشت به جمع مدعیان لیگ تلاش خواهند کرد، اما پرسپولیس پس از ناکامی در لیگ، در آسیا هم در کسب برد مقابل استقلال تاجیکستان ناکام بود و حالا در شرایط سختی قرار دارد. یحیی گل‌محمدی که با بحران مصدومیت و بیماری پُر تعداد بازیکنانش دست به گریبان است، برای این جدال حساس بار دیگر وحید امیری را هم در اختیار نخواهد داشت تا این بازیکن هم به لیست غایبان سرخپوشان اضافه شود. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس، اما با بهبود شرایط خود می‌تواند تیمش را همراهی کند.در سوی مقابل، اما ژوزه مورایس نیز رضا شکاری و امید نورافکن را به دلیل مصدومیت مدت‌هاست در اختیار ندارد.
مرجع : فرارو
برچسب ها: پرسپولیس سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها