به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۴۳۹۷۶۱

رئیسی: اجازه ندهیم فساد در ادارات لانه کند

رئیسی: اجازه ندهیم فساد در ادارات لانه کند
گروه سیاسی: رئیس‌جمهور گفت: مطلقا نباید اجازه دهیم تا فساد در شرکت‌ها و ادارات لانه کند چرا که این زیبنده نظام اسلامی نیست و باید در کارهایمان رضای خدا و اعتماد مردم را در نظر داشته باشیم.
سیدابراهیم رئیسی  در دیدار با مردم چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با بیان اینکه جامعه بشری امروز برای غزه و کودکان غزه غصه‌دار است، گفت: جامعه جهانی این روزها نفرت و انزجار خود از نظام سلطه را فریاد می‌زند. این کودک‌کشی سبب می‌شود تا نفرت‌ عمومی در عالم نسبت به آمریکا و صهیونیست‌ها برانگیخته شود و ایمان داریم دست انتقام الهی رژیم صهیونیستی را زائل خواهد کرد و مردم مظلوم و مقتدر فلسطین به حقوق حقه خود خواهند رسید.وی اضافه کرد: امروز صف حق و باطل و صف شرافت و شرارت است و در این مبارزه شرافت پیروز است.
رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: خدمت به شما افتخار بزرگی برای دولتمردان است و مسؤولان باید خالصانه کار جهادی کنند.وی اظهار کرد: سرعت انجام کارهای عمرانی در چهارمحال و بختیاری طی دولت سیزدهم ۱۳ برابر شده است.سرمایه‌گذاری در صنعت چهارمحال و بختیاری با روی کار آمدن دولت سیزدهم هشت برابر شده است و ۶۸ واحد صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل وارد چرخه تولید شده است. بخش قابل توجهی از مصوبات دور اول سفر به استان اجرا شده و بخشی در حال اقدام است و باید با قوت پیگیری شود تا به سامان برسد.وی با بیان اینکه کار در ادارات باید با سرعت انجام شود و وظیفه ما این است که مردم احساس کنند خدمتگزاران آن‌ها با اخلاص به آن‌ها خدمت می‌کنند، بیان کرد: همه دستگاه‌های اداری موظف هستند به عنوان زبان مردم مشکل مردم را حل کنند.
وی با بیان اینکه هیچ‌کس در عالم نمی‌تواند به فکر تعرض به ایران اسلامی قوی باشد، افزود: صنایع نظامی، علم و فناوری، قدرت اقتصادی، حضور میلیونی مردم و خون شهدا و ایثارگران برای کشور قدرت ایجاد می‌کند.
رئیسی خاطرنشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران، قدرت مردم است و باید با تلاش جهادی این قدرت را افزون کرد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها