به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۳۹۹۱۱

جهانبخش در آستانه ترک اردوی تیم ملی

جهانبخش در آستانه ترک اردوی تیم ملی
گروه ورزشی:علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمده به احتمال فراوان دیدار با ازبکستان را از دست خواهد داد.به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی ایران در اواسط نیمه دوم دیدار روز گذشته مقابل هنگ‌کنگ دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. او در دقیقه 75 بعد از یک استارت سریع در ناحیه همسترینگ احساس سوزش کرد و سریعا از کادرفنی خواست تعویضش کنند.

جهانبخش در این صحنه جای خود را به رضا اسدی داد و هنگام بیرون رفتن از زمین با ناراحتی شدید این کار را انجام داد. ستاره ایرانی فاینورد هلند هنگام بیرون آمدن از زمین از فرط ناراحتی بطری آب را به زمین کوبید تا مشخصا خودش بداند که به دلیل این مصدومیت مدتی دور از فوتبال خواهد بود.

جهانبخش بعد از پایان بازی نیز در مصاحبه خود از این مصدومیت ابراز ناراحتی کرد و گفت: «جهانبخش درباره مصدومیتش و ناراحتی‌اش بعد از این اتفاق گفت: بله یک مقدار ناراحت شدم. یک مصدومیت جزئی پیش آمده و باید ام آر آی بگیریم و ببینیم وضعیت به چه شکل است. الان برای بازی بعد تیم ملی و برگشتنم به باشگاه که بازی‌های لیگ قهرمانان هست من خودم هم نگرانم ولی خب انشاءالله که خیر باشد.»

اگرچه جهانبخش از پای خود MRI گرفته و جواب آن تا ساعاتی دیگر به دست پزشکان تیم ملی می‌رسد اما با توجه به شکل مصدومیتی که برایش پیش آمده خودش هم می‌داند که حداقل دو هفته دور از میادین خواهد بود و کوبیدن آن بطری به زمین هم از شدت ناراحتی بابت همین دوری است.ستاره تیم ملی به واسطه این مصدومیت به احتمال فراوان دیدار با ازبکستان را از دست داده و به‌همین‌خاطر احتمالا شاهد ترک اردوی تیم ملی توسط او خواهیم بود. با رسیدن جواب MRI اگر پیش‌بینی‌ها درباره کشیدگی همسترینگ درست باشد، جهانبخش همراه کاروان ایران به ازبکستان هم نخواهد رفت.
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها