به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۴۱۶۴۳

سومین «ونوم» در راه است

سومین «ونوم» در راه است
گروه فرهنگی:تام هاردی تصدیق کرده است که قسمت سوم اکشن کمیک استریپی «ونوم» وارد مرحله تولید شده است.به گزارش صبا، کلید فیلمبرداری این فیلم دو روز قبل بی سروصدا در شهر نیویورک زده شده است. هاردی بازیگر اصلی این اکشن ابرقهرمانانه در حالی خبر شروع کار فیلمبرداری آن را اعلام کرده، که تهیه‌کنندگانش علاقه‌ای به افشای این موضوع نداشته‌اند. با این حال، بازیگر در مصاحبه تازه‌اش گفته که طرفداران این فرانچایز حق دارند از شروع کار تولید آن باخبر شوند.

هاردی در اینستاگرام خود نوشته است: «خوشحالم که بگویم کار تولید را شروع کردیم و به صحنه فیلمبرداری برگشته‌ایم. همین جا از تمامی اعضای گروه که در چند سال اخیر زحمات زیادی برای این مجموعه فیلم کشیده‌اند، تشکر می‌کنم. این فیلم ترکیب بازیگران بسیار خوبی دارد و اکنون تمامی اعضای گروه سازنده تبدیل به اعضای یک خانواده شده‌اند. از زمان تولید قسمت اول تا به امروز، ما راهی طولانی را طی کرده‌ایم و این میسر نمی‌شد مگر به لطف و پشتیبانی طرفدارم».

هاردی در عین حال تاکید می‌کند که پایان فیلمبرداری قسمت شوم و تبدیل آن به یک تریلوژی، ماجراهای کاراکتر ادی بروک تمام نشده و قسمت‌های دیگری از این فرانچایز هم تهیه و تولید خواهد شد.ونوم ۳ یکی از اولین تولیدات هالیوود بعد از اعتصاب چند ماه اتحادیه بازیگران سینمای آمریکا به حساب می‌آید.

با آنکه فیلمنامه فیلم از مدتی قبل آماده کار بود، تام هاردی به دلیل همراهی با اعتصابات از حضور جلوی دوربین فیلمبرداری آن امتناع کرده بود. او می گوید اعتصاب بزرگ ۱۱۸ روزه بازیگران و اتحاد آنها، دستاوردهای بزرگی برای اتحادیه بازیگران به همراه آورده‌است.

جالب اینکه مدیران شرکت سونی بلافاصله بعد از شروع اعتصابات، زمان اکران عمومی ونوم ۳ را به تعویق انداختند. در حالی که در ابتدا قرار بود فیلم در تاریخ ۱۲ ژولای ۲۰۲۴ روانه پرده سینماها شود، اعتصابات آنرا تا ۸ نوامبر همین سال به عقب انداخت. تهیه کنندگان ونوم ۳ در شرکت سونی حاضر به افشای رقم هزینه کلان تولید آن نشده‌اند.

«ونوم ۳» دقیقا بعد از ماجراهای داستان قسمت دوم فیلم اتفاق می افتد که در سال ۲۰۲۱ به روی پرده سینماها رفت. با این وجود، سازندگان آن حاضر به افشای داستان و کاراکترهای تازه وارد آن نشده و تلاش رسانه ها برای پی بردن به این داستان راه به جایی نبرده است.

قسمت دوم فیلم با فروش جهانی ۵۰۲ میلیون دلاری خود، نشان داد که اکشن کاری‌های ابرقهرمانانه تام هاردی روی پرده سینما خریدار و طرفدار زیادی دارد.قسمت اول «ونوم» که سال ۲۰۱۸ اکران عمومی شد، توانست به فروش جهانی ۸۵۶ میلیون دلاری دست پیدا کند. تحلیل گران اقتصادی سینما پیش بینی چنین موفقیت کلانی را برای این فیلم نمی‌کردند.

در داستان این فرانچایز، هاردی در قالب کاراکتر ادی بروک روزنامه نگاری ظاهر می شود که بدنش میزبان یک موجود بیگانه فضایی به نام ونوم شده که او را تحت اختیار خود درمی‌آورد. این موجود ادی بروک را وادار به انجام کارها و اقداماتی می کند که خود او علاقه ای به انجام آنها ندارد و این موضوع، زمینه ساز اتفاقات و حوادث اصلی فیلم می‌شود.کلی مارسل کارگردان «ونوم ۳» است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها