به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۴۱۷۰۹

پیغام خاص بیرانوند پیش از سفر به عربستان

پیغام خاص بیرانوند پیش از سفر به عربستان
گروه ورزشی:شماره یک مورد اعتماد پرسپولیسی‌ها با انگیزه خاصی راهی عربستان شده است.به گزارش “ورزش سه”، بعد از تغییر برنامه پرسپوليس برای سفر به عربستان که با تاخیر ۴۸ ساعته نسبت به چیزی که اعلام کرده بودند همراه بود، شاگردان یحیی گل‌محمدی دقایقی پیش تهران را به مقصد عربستان ترک کردند.
پرسپوليس برای انجام پنجمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید برابر النصر عربستان قرار گیرد و امیدوار است با کسب نتیجه طی این جدال، شانس صعود خود به مرحله بعدی را مقابل صدرنشین افزایش دهد.

علیرضا بیرانوند که اکنون مهیای سومین تقابل با کریس رونالدو می‌شود، با انتشار تصویری از خود در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش در هواپیما، با جمله انگیزشی «جای اینکه سربار هم باشیم، سرباز هم باشیم» به سراغ این تقابل رفته است.

کاپیتان پرسپوليس که در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان ستاره سرخ‌پوشان بود و توانست بارها مانع از دستیابی حریف به گل شود و در نهایت شاگردان گل‌محمدی با یک امتیاز به تهران بازگشتند، اکنون در شرایطی مقابل النصر قرار خواهد گرفت که امیدوار است رکورد خود در ناکام گذاشتن کریس رونالدو برای فتح دروازه‌اش را بار دیگر تکرار کند. او البته مقابل خط حمله خوفناک حریف کار سختی پیش‌رو دارد و باید دید قادر به عبور سلامت از این ماموریت خواهد بود یا خیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها