به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۴۱۸۱۲
اسماعیل حاجی‌زاده:

ادعای فولادی بودن دارید فضا را مسموم نکنید

گروه ورزشی: مدیر تیم فولاد خوزستان می‌گوید که کادر فنی این تیم شبانه روز در حال تلاش است و قطعاً فولاد به رده‌های بالاتر باز خواهد گشت.
ادعای فولادی بودن دارید فضا را مسموم نکنید
اسماعیل حاجی‌زاده، با اشاره به برخی اظهارات در خصوص سفر گذشته سرمربی فولاد به اسپانیا، گفت: آقای مارتینز پس از بازی با آلومینیوم و با توجه به اینکه لیگ دو هفته تعطیل بود، یک سفر کوتاه به کشورش داشت و قرار بود که روز چهارشنبه (24 آبان) به اهواز بازگردد که با توجه به به‌وجود آمدن یک مشکل در روند بازگشت، به‌صورت ناخواسته با 2 روز تاخیر به اهواز رسیدند. البته در این دو روز تمرینات تیم زیر نظر کمک مربیان ایشان برگزار شد و هیچ‌گونه تاخیری در روند برگزاری تمرینات نداشتیم.

مدیر تیم فولاد خوزستان در ادامه گفت: کادر فنی فولاد شبانه‌روز در حال کار و تلاش هستند. در آن زمان با توجه به وقفه به‌وجود آمده در مسابقات، بیشتر باشگاه‌ها به بازیکنان و کادر خود استراحت داده بودند و بیان کردن یک سری موارد بی انصافی است. متاسفانه برخی که ادعای فولادی بودن دارند، در شرایطی که تیم به آرامش نیاز دارد بدون داشتن اطلاعات صحیح، فضا را مسموم می‌کنند.

حاجی‌زاده خطاب به هواداران فولاد گفت: مطمئن باشد که هیچ فردی در درون مجموعه فولاد کم کاری نمی‌کند. همه عوامل باشگاه کنار تیم هستند و برای جبران نتایج در حال تلاش می‌باشند. به‌وجود آمدن این اتحاد در کنار تلاش تیم و حمایت هواداران و پیشکسوتان می‌تواند به فولاد کمک کند. من مطمئنم که جایگاه فولاد حضور در رده‌های پایینی جدول نیست و انشاالله تیم به رده‌های بالاتر باز خواهد گشت.

وی همچنین با اشاره به اعتراض فولادی‌ها به قضاوت اشکان خورشیدی، اظهار داشت: ما در این بازی از داوری ضرر کردیم. معتقدم گل اول ما نباید مردود اعلام می‌شد. چگونه است که آقای خورشیدی این برخورد کوچک را خطا می‌دانند و در مقابل پس از تکل خطرناک روی پای موسی کولی بالی به بازیکن حریف فقط یک کارت زرد به بازیکن حریف می‌دهند؟ در صحنه گل اول تراکتور هم خطای محرز بازیکن این تیم روی علی‌نژاد گرفته نشد. با این حال امیدواریم در آینده شاهد دقت بیشتر کمیته داوران در انتخاب‌های خود و اجرای عدالت بیشتری از سوی داوران باشیم.

 
مرجع : ورزش سه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها