به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۴۴۲۴۷۶

براندون فریزر در «خانواده اجاره‌ای»

براندون فریزر در «خانواده اجاره‌ای»
گروه فرهنگی:براندون فریزر بعد از موفقیت در مراسم اسکار گذشته، اولین نقش سینمایی خود را انتخاب و به زودی جلوی دوربین قرار می‌گیرد.به گزارش صبا، فیلم تازه بازیگر «خانواده کرایه‌ای» نام دارد و از حال و هوایی کمدی درام برخوردار است. شرکت مستقل فیلمسازی «سرچلایت» تهیه‌کننده این اثر مستقل سینمایی است که امید زیادی به موفقیت آن در دور بعدی مراسم اسکار دارد.
 
نکته جالب در رابطه با «خانواده کرایه‌ای»، حضور فیلمساز ژاپنی ماتسویو میازاکی در پشت دوربین کارگردانی آن است. این خانم هم چنین یکی از نویسندگان فیلمنامه غیراقتباسی و اورجینال کمدی درام خود نیز هست. او فیلمنامه را با همکاری استفن بلاهات نوشته است.

کلید فیلمبرداری «خانواده کرایه‌ای» بهار آینده در لوکیشن‌های مختلف کشور ژاپن زده می‌شود، تا برای پایان سال آینده میلادی آماده اکران عمومی شود. خط اصلی داستان دنبال کننده ماجراهایی است که برای یک بازیگر نه چندان موفق رخ می‌دهد که ساکن شهر توکیو است. این بازیگر از سوی یک شرکت استخدامی ژاپنی استخدام شده و مامور است تا نقش پدر را برای یک خانواده ژاپنی بازی کند.

تاکنون فقط حضور فریزر در فیلم قطعی شده و به زودی نام بازیگران ژاپنی این پروژه هم اعلام می‌شود. فریزر در آخرین دور مراسم اسکار موفق شد جایزه بهترین بازیگر مرد را برای درام اجتماعی و خانوادگی «نهنگ» دارن آرونوفسکی بگیرد. بعد از آن، او اعلام کرد فیلم‌های بعدی خود را با دقت بسیار بیشتری انتخاب خواهد کرد و حضور در درام‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌هایش قرار دارد.

این بازیگر حرفه هنری‌اش را در دهه نود میلادی با حضور در اکشن‌های تجاری و عامه پسند هم چون «مومیایی» و »جرج جنگل» شروع کرد.او گفته است:« بیش از سی سال است که در این حرفه حضور دارم و رسیدن به موقعیت فعلی برایم چندان ساده و راحت نبوده است. حالا در موقعیتی قرار دارم که احساس می‌کنم باید در فیلم‌هایی بازی داشته باشم که حرفی برای گفتن دارند و درباره مسائل و مشکلات اجتماعی و انسانی صحبت می‌کنند.»
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها