به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۴۴۳۱۵۶

جنگ زرگری برای فروش آیفون ۱۳

جنگ زرگری برای فروش آیفون ۱۳
گروه اقتصادی: رقابتی سخت و نفس‌گیر در ایران برای فروش آیفون مدل دو سال قبل اپل در جریان است. با وجود اعمال تخفیف و شکل‌گیری بازار رقابتی خرید آیفون ۱۳ برای ایرانی‌ها تقریبا پنج میلیون گران‌تر از نرخ جهانی اپل آب می‌خورد.

به‌گزارش فرارو؛ آیفون ۱۳ دو سال پیش معرفی شده اما هنوز به‌شکل رسمی روی سایت اپل با قیمت ۶۰۰ دلار فروخته می‌شود. با توجه به اینکه قیمت دلار تقریبا ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومانی است،  می‌توان این عدد را معادل ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفت. خرید اقساطی آیفون ۱۳ نیز در دسترس است و برای مشتریان اپل می‌توانند گوشی را با پرداخت ۲۵ دلار در ماه، معادل یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان به‌مدت ۲۴ ماه تهیه کنند.

آیفون ۱۳ در ایران هنوز برای خریداران طاقچه‌بالا می‌گذارد و تقریبا پنج میلیون تومان بیشتر از قیمت رسمی اپل فروخته می‌شود. قیمت آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در بعضی فروشگاه‌ها به ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد. بررسی فرارو نشان می‌دهد فروشگاه‌های آنلاین برای جذب مشتری و افزایش فروش آیفون ۱۳ به هم چنگ و دندان نشان می‌دهند.

قیمت آیفون ۱۳ در دیجی‌کالا
قیمت آیفون ۱۳ در دیجی‌کالا، صبح روز دوشنبه ۱۳ آذر حداقل ۳۵ میلیون و ۷۸۹ تومان است. قیمت را با شیطنت، برای رنگ صورتی که ظاهرا بین خریداران کمترین میزان محبوبیت را دارد اعلام کرده‌اند، اما وقتی وارد صفحه خود گوشی می‌شوید، پی می‌برید قیمت آیفون با رنگ‌های معمول و محبوب ۲۰۰ هزار تومان گران‌تر است.
خرید آیفون ۱۳ با رنگ مشکی در دیجی‌کالا، ۳۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان خرج روی دستتان می‌گذارد. قیمت آیفون ۱۳ با رنگ سفید، ۳۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان و قیمت آیفون ۱۳ با رنگ آبی ۳۶ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان اعلام شده است. قیمت آیفون با رنگ‌های دیگر بر اساس میزان محبوبیت و موجودی مشخص شده، مثلا قیت آیفون ۱۳ قرمز را ۳۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و آیفون ۱۳ سبز را ۳۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین کرده‌اند.

فروش آیفون ۱۳ در دیجی‌کالا با تنوع گارانتی انجام می‌شود و خریداران می‌توانند خدمات براساس سلیقه یا میزان شهرت و اعتبار یکی از گارانتی‌های پردازش طلایی برسان، تجارت گستر هیراد جوان، پیام‌تل و... را انتخاب کنند. هزینه ارسال برای خرید آیفون ۱۳ در دیجی‌کالا رایگان محاسبه می‌شود و امکان تحویل حضوری سفارش علاوه بر تهران در چند شهر دیگر کشور نیز امکان‌پذیر است.

قیمت آیفون ۱۳ در تکنولایف
قیمت آیفون ۱۳ در تکنولایف، صبح روز دوشنبه ۱۳ آذر حداقل ۳۵ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان است. اینجا هم شیطنتی مشابه دیجی‌کالا را مشاهده می‌کنیم که فقط در ابتدای امر جذاب به‌نظر می‌رسد، اما وقتی به‌قصد خرید وارد سایت و صفحه اختصاصی گوشی می‌شوید، وضعیت فرق می‌کند، حتی ممکن است این کار باعث دلخوری و عصبانیت مشتریان شود.

قیمت آیفون ۱۳ مشکی در تکنولایف، ۲۵۰ هزار تومان بیشتر است و به ۳۵ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان می‌رسد. خرید آیفون ۱۳ سفید را هم باید با پرداخت ۳۵ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان تکمیل کنید. قیمت آیفون ۱۳ آبی هم ۳۵ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان اعلام شده است.


قیمت آیفون ۱۳ صورتی و سبز متفاوت از سایر رنگ‌ها است؛ اولی را ۳۵ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان می‌فروشند و قیمت آیفون ۱۳ سبز ۳۶ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان بوده، اما پس از اعمال تخفیف، مشتریان می‌توانند آن را در تکنولایف با پرداخت ۳۵ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان سفارش دهند.

قیمت آیفون ۱۳ در تکنولایف بدون اشاره به شرکت گارانتی‌کننده گوشی اعلام می‌شود و کارشناسان فروش می‌گویند شرکت گارانتی‌کننده آیفون به موجودی انبار بستگی دارد و تا زمان تحویل نمی‌توانید درباره این مسئله مطمئن شوید. فروش آیفون ۱۳ در سایت تکنولایف شامل گزینه «ارسال رایگان» می‌شود. همچنین امکان دریافت حضوری سفارش در شش مرکز برای تهرانی‌ها فراهم شده است.

قیمت آیفون ۱۳ در کالاتیک
قیمت آیفون ۱۳ در کالاتیک، ۳۵ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان اعلام شده، اما برای هیجان بیشتر و احتمالا جلب توجه، روی این عدد خط کشیده‌اند تا نشان دهند حاضر هستند آیفون ۱۳ را با قیمت ۳۵ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان بفروشند. هیجان‌زده نشوید، چون این عدد هم به آیفون ۱۳ صورتی تعلق دارد.

قیمت آیفون ۱۳ مشکی در کالاتیک به ۳۵ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان می‌رسد و برای خرید آیفون ۱۳ سفید باید ۳۵ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان پول پرداخت کنید. کالاتیک قیمت آیفون ۱۳ را با کشیدن خط قرمز و استفاده از تکنیک اعمال تخفیف، جذاب کرده‌ تا مشتری احساس خوش‌شانسی کند.

قیمت آیفون ۱۳ سبز در سایت کالاتیک ۳۶ میلیون و ۹۹ هزار تومان اعلام شده که پس از اعمال تخفیف به ۳۵ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان می‌رسد. کالاتیک همچنین در این روز، آیفون ۱۳ صورتی را پس از اعمال ۶۰۰ هزار تومان تخفیف، ۳۵ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان می‌فروشد.خرید آیفون ۱۳ از کالاتیک را می‌توانید با علم و آگاهی از شرکت گارانتی‌کننده که حامی هوشمند اطمینان ویژن است، انجام دهید. ارسال رایگان انجام می‌شود، اما اگر احیانا نیاز داشته باشید سفارش را کادوپیچ کنند، باید ۲۰ هزار تومان هزینه بپردازید.

قیمت آیفون ۱۳ در دیجی‌لند
قیمت آیفون ۱۳ از سایت دیجی‌لند یا فروشگاه‌های آن، در روز دوشنبه ۱۳ آذر، ۳۵ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان اعلام شده است. آیفون ۱۳ رنگ مشکی را با همین قیمت می‌فروشند. قیمت آیفون ۱۳ سفید با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در سایت و فروشگاه دیجی‌لند به ۳۵ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان می‌رسد.

خرید آیفون ۱۳ آبی از دیجی‌لند، می‌توانست برایتان ۳۵ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان آب بخورد، اما حداقل برای مدتی یک‌درصد تخفیف در نظر گرفته‌اند تا قیمت آیفون ۱۳ آبی به ۳۵ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان برسد؛ یعنی ۱۰ هزار تومان گران‌تر از رنگ مشکی!خرید آیفون ۱۳ از دیجی‌لند را می‌توانید با مراجعه به هشت فروشگاه دیجی‌لند انجام دهید. امکان خرید آیفون به‌صورت حضوری از فروشگاه‌های دیجی‌لند تنها در تهران فراهم است ولی اگر خودتان نتوانید زحمت مراجعه و تحویل حضوری را بکشید، دیجی‌لند حدود ۵۰ هزار تومان هزینه ارسال کالا دریافت می‌کند.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها