به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۴۴۶۵۵

هر آنچه از یک تعمیرگاه تویوتا انتظار دارید

گروه کسب و کار: مجتمع تویوتا با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن 2 شعبه در مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد که به دنبال خدمات متفاوت و به روز تر از سایر تعمیرگاه های دیگر می باشند.
هر آنچه از یک تعمیرگاه تویوتا انتظار دارید
تعمیرگاه تویوتا سنتر طیف گسترده ای از خدمات تخصصی را برای خودروهای تویوتا و لکسوس ارائه می دهد که از رعایت بالاترین استانداردهای تعیین شده توسط سازندگان اطمینان حاصل می کند.
افرادی که چندین سال است که خودروهای تویوتا و لکسوس را در شهر تهران دارند حتما برای یک بار هم شده نام تویوتا سنتر به گوششان خورده. مجموعه تویوتا سنتر با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن 2 شعبه در مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) خیابان فرحزادی آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد که به دنبال خدمات متفاوت و به روز تر از سایر تعمیرگاه های دیگر می باشند.

مجموعه تویوتا سنتر
‏یک تکنسین ماهر در استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته برای شناسایی دقیق مشکلات مکانیکی، الکتریکی و فنی در وسایل نقلیه ماهر است. آنها قادر به انجام تعمیرات پیچیده مانند تعمیرات اساسی موتور، سرویس گیربکس، تعمیر و نگهداری سیستم ترمز و عیب یابی سیستم الکتریکی هستند. تویوتا سنتر از بهترین و مجرب ترین کادر فنی برخوردار است.که با سابقه 10 ساله در حوزه تعمیرات خودورهای کارخانه تویوتا جزو اولین ها در تهران می باشد.

خدمات تویوتا سنتر شامل:
تعمیر موتورهای بنزینی 6 و8 سیلندر
تعمیرات برق خودرو
تعمیرات جلو بندی و تنظیم فرمان
سرویس های دوره ای
کارشناسی خودور
خدمات هیبریدی
با توجه به درخواست مشتریان به تازگی خدمات جدید به مجموعه اضافه شده که لازم به شرح است.

صافکاری PDR

صافکاری PDR
خودروهای تویوتا و لکسوس به دلیل مهارت استثنایی و توجه به جزئیات مشهور هستند. هنگامی که صحبت از حفظ ظاهر بکر این شاهکارهای خودرو می شود، خدمات حرفه ای جزئیات نقش مهمی ایفا می کنند. ترکیب هنر جزئیات تویوتا و لکسوس با دقت صافکاری PDR (تعمیر فرورفتگی بدون رنگ) سطح بی نظیری از مراقبت و بازسازی را برای این خودروهای محترم به ارمغان می آورد.

مراحل صافکاری بدون رنگ در تویوتا سنتر
باز کردن قطعات و متعلقات اضافی همچون رودری‌ها، گل‌پخش‌کن‌های روی گلگیر و… توسط صافکار تا دسترسی کامل به نقطه آسیب دیده داشته باشد. سپس سطح خارجی بدنه را با سمباده و آب به طور کامل تمیز کند تا ضربه های لازم به دقیق‌ترین صورت ممکن به قسمت‌های مورد نیاز وارد شوند.
برای ایجاد خاصیت چکش خواری و نرم کردم ورق فلزی، پشت قطعه راشعله می‌دهند و گرم می‌کنند. صافکار با استفاده از ضربه‌هایی که با چکش‌، مشتی‌ها و قالب تنه به بدنه وارد می‌کند آن قسمت از بدنه را به فرم اولیه خود در می‌آورد.
سپس با قرار دادن قطعه آسیب دیده زیر نور ( آفتاب یا لامپ) شروع به موج گیری، ترمیم خطوط و قوس‌ها می‌کند. این روش هم با استفاده از ابزارهایی از قبیل انواع فنرها، مشتی‌ها و قالب تنه مخصوص صافکاری بی‌رنگ انجام می‌شود.

پس از موج گیری قطعاتی را از روی خودرو جدا شدند سر جای خود نصب می‌شوند. در این مرحله باید دقت بالایی انجام شود. برای مثال فاصله بین سپر و چراغ ها با بدنه زیاد نشود.
صافکار باید با استفاده از لیسه و قلم‌ مو‌های مخصوص قسمت‌های رنگ پریده را قلم گیری یا لیسه کشی کند و پس از خشک شدن نقاط قلم گیری شده را با سمباده نرم بتراشد تا رنگ آن با بدنه هم سطح شود و سپس آن قطعه را پولیش کاری کند.

دیتیلینگ

دیتیلینگ تویوتا و لکسوس
خدمات دیتیلینگ تویوتا و لکسوس شامل طیف گسترده ای از تکنیک های تمیز کردن، ترمیم و حفاظت داخلی و خارجی است که با هدف بهبود ظاهر و وضعیت کلی خودرو انجام می شود. این خدمات معمولاً توسط حرفه ای انجام می شود و می تواند بر اساس نیازها و ترجیحات خاص صاحب وسیله نقلیه از نظر دامنه متفاوت باشد.

خدمات صفرشویی:
‏در دنیای امروزی که نسبت به محیط زیست آگاه است، روش‌های سنتی شستشوی خودرو اغلب نگرانی‌هایی را در مورد مصرف آب و رواناب مواد شیمیایی ایجاد می‌کنند. با این حال، با رویکرد نوآورانه کارواش صفر، ما در روش تمیز کردن وسایل نقلیه انقلابی ایجاد کرده‌ایم و راه‌حلی پایدار و سازگار با محیط زیست ارائه می‌کنیم که با تقاضای رو به رشد برای شیوه‌های سازگار با محیط‌زیست همخوانی دارد.
•    جارو زدن و شستن کفی و قسمت های داخلی با شامپو
•    شست و شو و نظافت قسمت های چرمی با پاک کننده های مخصوص چرم
•    تمیز کردن تمامی قسمت های پلاستیکی و وینیل ( انواع پلاستیک‌ های دارای ریشه‌ CH:CH2 )
•    از محلول هایی با pH متعادل برای پاک کردن سطوح چرمی استفاده می شود
•    تمیز کردن تمامی سطوح و منافذ با استفاده از کمپرسور هوا ، برس های نرم ، پارچه های نرم و پاک کننده های مخصوص
•    تمیز کردن تمامی دستگیره ها ، کلید و سوئیچ
•    تمیز کردن کمربند ، آینه ، فرمان و کنسول
•    تمیز کردن و جلا دادن شیشه های داخلی و سانروف

کاور بدنه
بادی فنس
تمیزکردن موتور
ترمیم چرم و تودوزی
بازیابی چراغ های جلو
تمیز کردن با بخار
تصحیح رنگ
پاکسازی رنگ
شستشو و خشک کردن بدنه داخلی و خارجی خودرو
...

چرا تویوتا سنتر؟
‏1. تخصص: تخصص تویوتا سنتر در خدمات خودروهای تویوتا و لکسوس است و بر تخصص و تجربه با این برندهای خاص تأکید دارد.
‏2. تکنسین های معتبر: صلاحیت ها و گواهینامه های تکنسین های شاغل در تعمیرگاه تویوتا سنتر
‏3. قطعات اورجینال: استفاده از قطعات اورجینال یک اصل بی تکرار در مجموعه است که پایبند به این اصل هستیم
‏4. خدمات با کیفیت: تعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا، تعمیرات کارآمد و توجه به جزئیات در رسیدگی به نگرانی های مشتری
‏5. رضایت مشتری: به طور قطع این مورد اصل هر کاری است و ما این امر را به طور خاص پیگیری میکنیم
‏6. گارانتی: تمامی قطعات استفاده شده داری گارانتی شرکتی می باشند
‏7. موقعیت مکانی مناسب: موقعتیت و فضای مناسب تویوتا سنتر نقطه عطف این مجموعه است که با بیشتری متراژ و کامل ترین خدمات عرصه رقابت را بر روی رقیبان تنگ کرده است.

تعمیرگاه تخصصی تویوتا
تعمیرگاه تخصصی تویوتا سنتر در روز های کاری هفته از صبح الی 9 شب آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.
ادرس ما:
شعبه 1: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا
شعبه2:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1 ،
 با مدیریت مهندس کریم پور
09129734626
09123772052
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها