به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۴۴۸۱۲

توصیه‌عجیب اسطوره:رشفوردبایدکاپیتان یونایتد شود

توصیه‌عجیب اسطوره:رشفوردبایدکاپیتان یونایتد شود
گروه ورزشی:دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد، پیش از دیدار حساس این تیم مقابل لیورپول به اریک تن هاخ پیشنهاد کرد که مارکوس رشفورد را کاپیتان تیمش کند.به گزارش "وزش سه"، برونو فرناندز پس از اینکه هفته گذشته در اولدترافورد و در شکست ناامیدکننده 3-0 تیمش مقابل بورنموث، پنجمین کارت زرد خود را در این فصل دریافت کرد، دیدار یکشنبه مقابل لیورپول را از دست داد. این بدان معنی است که اریک تن هاخ باید یک کاپیتام جدید انتخاب کند و برباتوف نام رشفورد را مطرح کرده است.

او  در گفتگو با بت فر گفت: "ما می‌دانیم که کاپیتان باشگاه (برونو فرناندز) نمی‌تواند بازی کند، این مشکل جدیدی است که باید با آن مواجه شد. منچستریونایتد باید امیدوار باشد که هر کسی که به جای او کاپیتان می‌شود بتواند از پس این کار بربیاید، اما این ضربه بزرگی برای تیم است. سوال این است که چه کسی میتواند تیم را در آنفیلد رهبری کند؟ من نمی‌دانم اریک تن هاخ چگونه به این وضعیت فکر می‌کند. چه کسی سزاوار بازوبند کاپیتانی است، بازیکنان باتجربه‌ای مانند جانی ایوانز یا رافائل واران، یا جوان‌تر و با عطش بیشتر مثل اسکات مک تامینای.

گاهی اوقات، در برخورد با بازیکنی که شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد، خوب است که به آنها اعتماد را نشان دهیم. مارکوس رشفورد باید اعتماد به نفس بگیرد، شاید او باید کاپیتان بازی باشد و این می‌تواند یک آزمون نهایی برایش باشد. رشفورد می‌تواند بفهمد که این شانس او برای رهبر و ستاره اصلی منچستریونایتد بودن است. این لحظات گاهی می‌توانند بازیکنان را به جلو هل دهند.

شاید زمانی باشد که رشفورد متوجه ‌شود فوتبال یک افسانه نیست، بلکه زندگی واقعی است و باید بزرگ شود تا ستاره اصلی باشگاه باشد. من شاهد بازیکنانی بوده‌ام که به این فرصت نیاز داشتند، این اتفاق در دوران حرفه‌ای خودم هم برای من افتاده است. گاهی اوقات شما به این حرکات نیاز دارید."لیورپول در این فصل در فرم فوق العاده‌ای قرار دارد و در حال حاضر در جایگاه اول جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. آنها فقط یک بار در 16 بازی قبلی شکست خورده‌اند و با تنها 15 گل خورده در کنار آرسنال بهترین خط دفاعی لیگ را دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها