به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۵۳۱۲۳
عصبانیت عراقی‌ها از قضاوت داور ایرانی

هجوم همه‌جانبه عراقی‌ها به صفحه علیرضا فغانی

گروه ورزشی: علیرضا فغانی که به عنوان نماینده استرالیا در جام ملت‌ها قضاوت می‌کند کامنت صفحه‌ اینستاگرامی خود را بست. هواداران عراق او را مقصر حذف می‌دانند و در دقایقی بعد از پایان بازی، ۱۸ هزار کامنت توهین‌آمیز در کمتر از ۱۰ دقیقه برای او به ثبت رسید!
هجوم همه‌جانبه عراقی‌ها به صفحه علیرضا فغانی
با باخت عراق مقابل اردن چهارمین باخت پیاپی عراق در بازی‌هایی که  علیرضا فغانی داور بازی‌شان بوده است رقم خورد.
۲۰۱۴ مقابل استرالیا
۲۰۱۵ مقابل ژاپن
۲۰۱۸ مقابل استرالیا
۲۰۲۴ مقابل اردن
تصمیم علیرضا فغانی برای اخراج ایمن حسین در دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل اردن با واکنش شدید هواداران فوتبال عراق روبه‌رو شده و آنها به صفحه اینستاگرام این داور ایرانی هجوم بردند. هواداران فوتبال عراق در شرایطی که تیمشان در لحظات پایانی با دریافت دو گل در وقت‌های تلف شده پیروزی دو بر یک مقابل اردن را با شکست سه بر دو تغییر داد، به صفحه اینستاگرام علیرضا فغانی حمله کردند و تا این لحظه بیش از 200 هزار کامنت در آخرین پست او به ثبت رسیده است. علیرضا فغانی که نماینده داوری فدراسیون فوتبال استرالیا در جام ملت‌هاست، پس از پایان بازی هم توضیحات مربوطه خود را به سرمربی عراق درباره دلیل اخراج ایمن حسین پس از شادی گل مقابل اردن ارائه داده، ولی باید حالا پاسخگوی تماشاگران عراقی هم باشد.
علیرضا فغانی بلافاصله پس از پایان بازی عراق و اردن و مراجعه به رختکن، آخرین پست اینستاگرام خود را آرشیو کرد تا از فحاشی‌ها در امان بماند. فغانی با آرشیو کردن پست‌های آخرش که نسبت به آن فحاشی شده بود، درج کامنت در اینستاگرام خود را برای کاربران محدود کرده و فقط آنهایی می‌توانند برای پست‌های این داور کامنت بگذارند که فغانی آنها را فالو کرده باشد.
علیرضا فغانی که پس از بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا بین قطر و لبنان دیگر در مرحله گروهی این رقابت‌ها قضاوت نکرده و فقط یک بار داور چهارم بود، در دیدار حساس امروز بین عراق و اردن دوباره به وسط زمین برگشت و مثل همیشه شجاعت و جسارت لازم را داشت که اخراج ایمن حسین را نیز پس از زدن گل دوم عراقی‌ها رقم زد.
ایمن حسین، ستاره خط حمله تیم ملی عراق و بهترین گلزن حال حاضر جام ملت‌های آسیا که امروز مقابل اردن ششمین گلش را به ثمر رساند، در دقیقه 3+45 اولین کارت زردش را دریافت کرد و در دقیقه 76 نیز که با شوت زمینی تیمش را پیش انداخت، یک شادی نامتعارف به سمت تماشاگران حریف داشت که از چشم فغانی دور نماند و منجر به اخطار دوم و در نهایت اخراج او شد. اخراج ایمن حسین کاری کرد تا عراق 10 نفره کار را دنبال کند و در لحظات پایانی هم با نمایش ضعیف در فاز دفاعی که می‌توانست یک پنالتی هم برای اردن اعلام شود، دو بار دروازه خود را بازشده ببیند و در نهایت با نتیجه سه بر دو شکست بخورد و عراقی‌ها نیز به صفحه اینستاگرام فغانی هجوم ببرند.


 

عباس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ۰۹:۰۶
مگر با زور باید فوتبال را برد (439150)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها