به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۵۵۴۳۳

بازنشستگی جیم کری ادامه دارد

بازنشستگی جیم کری ادامه دارد
گروه فرهنگی:جیم کری می‌گوید بازنشستگی خود را نقض نکرده و قصد ندارد دوباره به دنیای سینما و بازیگری برگردد.به گزارش  صبا، این در حالی است که چند روز قبل اعلام شد او از بازنشستگی خود بیرون می‌آید تا بازیگر «سونیک جوجه تیغی ۳» باشد. کری در حالی خود را آماده بازی در این کمدی اکشن ماجراجویانه می‌کند که یک سال قبل رسما برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرده بود.

این کمدین در صحبت‌های تازه‌اش گفته بازی در «سونیک جوجه تیغی» را تنها به دلیل احساس مسئولیت حرفه‌ای بازی می‌کند و نه چیز دیگر. او گفته از آنجا که در دو قسمت قبلی این فرانچایز یکی از نقش‌های اصلی را داشته، بی‌اخلاقی است که با قسمت بعدی آن همکاری نداشته باشد. به این ترتیب و به احتمال بسیار زیاد، تماشاگران سینما جیم کری تنها در این فیلم (و شاید قسمتهای بعدی آن) دیدار خواهند کرد.

قبل از این گفته شده بود که ظاهرا اصرار تهیه‌کنندگان فیلم در کنار فیلمنامه بسیار جذابی که به کری ارائه شده، باعث شکستن وعده قبلی‌اش شده است. البته فعلا اطلاعی از داستان قسمت جدید این فیلم در دست نیست و همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به این ترتیب، زمان شروع کار فیلمبرداری آن هم فعلا مشخص نیست.

جیم کری در داستان این فرانچایز زنده/ انیمیشنی در قالب کاراکتر خبیث و بدطینت ماجرا به نام دکتر روباتنیک یک دانشمند نیمه دیوانه بازی کرده است. او مرد طماع و بیرحمی است که برای کارهای سودجویانه خود، به دنبال سونیک جوجه تیغی است که می‌تواند به سرعت باد بدود و توانایی انچام کارهای خارق‌العاده ای را دارد.

خط کلی داستان این مجموعه پولساز درباره یک جوجه تیغی با صدای بن شوارتز است که می تواند صحبت کند و با یک افسر پلیس (با بازی جیمز مارسدن) دوست شده و به مقابله با باندهای جنایتکار می پردازد.جیم کری که مدتها فیلم موفقی روی پرده سینماها نداشت، با «سونیک جوجه تیغی» دوباره به دوران طلایی گذشته خود برگشت. قسمت اول فیلم به کارگردانی جف فاولر در سال ۲۰۲۰ به روی پرده سینماها رفت و با فروش جهانی بالای ۳۲۰ میلیون دلاری خود، راه را برای تبدیل شدن آن به یک مجموعه فیلم موفق دنباله دار فراهم کرد.

دومین قسمت فیلم سال ۲۰۲۲ به نمایش عمومی درآمد و توانست مبلغ ۴۰۵ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کند. کارگردان این فیلم هم جف فاولر بود. این فیلمساز وظیفه کارگردانی قسمت سوم را هم به عهده دارد. با آنکه زمانی برای اکران عمومی «سونیک جوجه تیغی ۳» اعلام نشده، اما گفته می‌شود برای اواخر دسامبر ۲۰۲۴ راهی پرده سینماهای جهان خواهد شد.
برچسب ها: جیم کری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها