به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۵۶۰۱۴

انتخابات نشان می‌دهد ملت زنده است

انتخابات نشان می‌دهد ملت زنده است
گروه سیاسی:  خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مشارکت گسترده در انتخابات نفس تازه و تحول جدید و ارتقای توانایی‌های کشور است.
 کاظم صدیقی  با تبریک اعیاد شعبانیه به نمازگزاران و سفارش خود و همگی به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: انتخابات حق شما و عزت شما مردم است، انتخابات دوام در برابر فشار‌ها و تحول خواهی همیشگی شماست، انتخابات تامین امنیت روانی و فرهنگی و سیاسی منطقه است، انتخابات برای دشمن خوار چشم و برای دوستان نور چشم است
وی ادامه داد: انتخابات نشان می‌دهد ملت در حیات سیاسی و اجتماعی مرگ پذیر نیست، زنده است وقتی جامعه‌ای بمیرد نمی‌تواند قدرت اجتماع داشته باشد، انتخابات علامت زنده بودن شماست و نشان می‌دهد ملت ما با آگاهی، یافته اند که سرنوشتشان را باید خود رقم بزنند، چون خدای متعال راه کج و راه درست را جلوی پای شما گذاشته است و شما راه دین، راه ولایت و راه استقلال و عزت را دیده اید و دیده اید نظامی که با رای قاطبه مردم به عنوان جمهوری اسلامی نام گذاری شده، این نظام دو پایه دارد، جمهوریت و اسلامیت، این جمهوریت اسلامیت را بیمه می‌کند اگر جمهوریت نباشد، احکام اسلام زمینه اجرا پیدا نخواهد کرد، و ولایت قوام در مرحله نفوذ داخلی و بین المللی نخواهد داشت.
خطیب جمعه تهران اضافه کرد: امیرالمومنین (ع) رهبر بود، اما، چون شما را نداشت با وجود اینکه در مرز پیروزی بود و تا مرز‌های شام پیش رفته بودند، اما، چون اعتقاد به ولایت در میان لشکریانش نبود نفوذی‌ها و منافقین توانستند لشکر را متلاشی و امام علی (ع) را به غربت مبتلا کنند.
 صدیقی اظهار کرد: آن‌ها به مرز شما نتوانستند نزدیک شوند، دشمنان داعش را ساخته بودند که شما را از بین ببرند هم مراکز مقدس و هم زنان و مردان ایران را هدف قرار داده بودند، آن‌ها با ملت ما بغض دارند اگر ببینند ملت تفرقه دارند، حتی اموات را هم از قبور در می‌آوردند.
وی اضافه کرد: این انگیزه حضور در پای صندوق‌های انتخابات یک انگیزه عقلانی، شرعی، سیاسی، بصیرتی و ولایت مدارانه است. بعضی‌ها با توجه به ماموریتی که از شبکه‌های بیگانه دارند می‌گویند چرا ما در انتخابات شرکت کنیم؟ این همه مشکلات داریم؟ چون مشکلات داریم باید در انتخابات شرکت کنیم، انتخابات نفس تازه و تحول جدیدی است، انتخابات ارتقای توانایی کشور است، مردم می‌فهمند که حضورشان گره گشا و پشتوانه خدمت خدمتگزاران و دولت است، دلگرمی است و مسئولیت دولتمردان را سنگین‌تر می‌کند و اگر مشارکت نباشد باعث می‌شود که مشکلات دیگری داشته باشیم، راه مایوس کردن دشمنان و دلگرم کردن دوستان و خدمتگزاران خودتان و مسئولان، شرکت در انتخابات است، اما از اول انقلاب تا امروز، امنیت و آسایش خانوادگی و رفع مشکلات اقتصادی همه در مسیر مشارکت در انتخابات برطرف می‌شود.
برچسب ها: انتخابات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها