به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۵۸۷۴۱

پاداش ویژه‌ای که از کف تیم لیگ برتری رفت

پاداش ویژه‌ای که از کف تیم لیگ برتری رفت
گروه ورزشی:مدیرعامل باشگاه پیکان برای پیروزی مقابل صنعت نفت یک پاداش ویژه در نظر گرفته بود.به گزارش "ورزش سه"، پیکان در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر با حساب دو بر دو مقابل مهمان خود صنعت نفت آبادان متوقف شد. خودروسازان با اینکه یک گل از حریف عقب بودند اما کامبک کردند و با وجود اخراج محمد آژیر از دقیقه 39، موفق شدند بازی را به تساوی بکشند و سپس گل دوم را وارد دروازه برزیلی‌ها کنند اما این پایان ماجرا نبود زیرا صنعت نفت در دقیقه 4+90 به گل دوم خود رسید و بازی را مساوی کرد.

دیدار پیکان و صنعت نفت، بدون تردید یکی از مهم‌ترین مسابقات این فصل بود که در نهایت هر کدام از تیم‌ها، یک امتیاز از زمین برداشتند و با خود به رختکن بردند. در این میان، یک حسرت بزرگ برای شاگردان رضا عنایتی باقی ماند. ماجرا به اتفاقات قبل از بازی بازمی‌گردد؛ جایی که دکتر احمد مددی، مدیرعامل پیکان، 10 دقیقه پیش از آن که تیم تحت مدیریتش وارد زمین شود، خود را به رختکن می‌رساند.

گویا مددی در میان حلقه اتحاد اعضای تیم اعلام می‌کند برای پیروزی مقابل صنعت نفت، پاداشی ویژه در نظر گرفته و در صورتی که سه امتیاز نصیب خودروسازان شود، حساب هر کدام از اعضای تیم با رقمی هیجان‌انگیز شارژ می‌شود.

همین امر باعث شد انگیزه بازیکنان بیشتر شود و با روحیه بهتری وارد زمین شوند. شاید اگر پیکان در دقایق ابتدایی گل نمی‌خورد یا قبل از پایان نیمه نخست، 10 نفره نمی‌شد، نتیجه بازی متفاوت بود اما حسرت از دست رفتن این پیروزی و همچنین پاداش ویژه مدیرعامل برای این بازی، ادامه دارد.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها