به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۶۰۳۷۲

جک آسانسور هیدرولیک

گروه کسب و کار:
جک آسانسور هیدرولیک
جک آسانسور هیدرولیک یکی از اجزای اصلی آسانسور هیدرولیک میباشد که از اجزای آن میتوان به پیستون یا همان شافت، سیلندر و شیر اطمینان اشاره نمود. از دیگر اجزای آن میتوان شیر هوا گیری، مجرای تخلیه روغن و ...را نام برد. پیستون جک آسانسور  قطعه ای است که در درون سیلندر قرار گرفته است و انتهای آن به کابین متصل میگردد. فشار روغن سبب جابجایی پیستون شده و بر اثر آن کابین حرکت میکند. پیستون جک آسانسور هیدرولیک سطح بیرونی کاملا سیقلی داشته و در برابر فشارهای وارده دارای مقاومت بالایی میباشد. در مناطقی که آب و هوای مرطوب دارند مانند شمال ایران، سطح پیستون با کروم آبکاری میشود و این کار سبب مقاومت پیستون در مقابل زنگ زدگی میشود. توصیه میشود تا حد امکان از پیستون یا همان شافت سنگ خورده استفاده شود. جک آسانسور ساخته شده توسط گروه فنی مهندسی پارس لیفت سپاهان دارای کیفیت بالا و با ضمانت و خدمات پس از فروش مادام العمر میباشد. این ضمانت بدون شرط و محدودیت سندیست بر کیفیت بسیار بالای جک‌ها اسانسوری هیدرولیک ساخته شده توسط پارس لیفت سپاهان. برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت جک آسانسور با مشاوران ما در ارتباط باشید. تلفن تماس : 09134128675

قیمت جک آسانسور
قیمت جک آسانسور وابسته به عوامل مختلفی از جمله قیمت دلار ، قیمت آهن و .. میباشد. بنابراین نمیتوان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت . از دیگر عوامل موثر بر قیمت جک آسانسور میتوان به نوع جک اشاره نمود. جک‌های مستقیم به دلیل طول بلند تر و تجهیزاتشان نسبت به جک‌های غیر مستقیم گرانتر هستند. در مقابل هزینه‌های مربوط به تامین و نصب سیم بکسل، پاراشوت و کارسلینگ‌های پیچیده حذف می‌شود. همچنین جک‌های تلسکوپی به نسبت جک‌های تک مرحله ای قیمت بسیار بالاتری دارند.

عملکرد جک آسانسور هیدرولیک
در بالا به این موضوع اشاره نمودیم که جریان روغن سبب حرکت شفت جک آسانسور هیدرولیک میشود. پمپ هیدرولیک، روغن را پمپاژ کرده و با باز شدن شیر کنترل، روغن از شیلنگ عبور کرده و به جک میرسد. . با وارد شدن روغن به سیلندر ،شفت جک به بالا رانده می‌شود و تا زمانی که پمپ هیدرولیک در حال کار کردن است، شفت جک به بالا رانده شده و توقف پمپ و بسته شدن شیر کنترل باعث توقف شفت جک می‌شود. جک آسانسور هیدرولیک معمولا به صورت عمودی نصب میشود. دلیل آن این است که وزن کابین و بار آسانسور بر روی جک باشد و جک همواره در حالت فشاری باشد. فشاری بودن جک آسانسور از آن جهت خوب است که اگر جک اسانسور در حالت فشاری باشد، برای حرکت رو به پایین آسانسور دیگر نیازی نیست موتور و پمپ هیدرولیک کار کند. لازم بذکر است که بگوییم تمام جک‌های آسانسور فشاری نبوده و برخی از مدل‌ها کششی اند.

نمایندگی جک اسانسور هیدرولیک
 پارس  لیفت سپاهان تولید کننده انواع جک آسانسور هیدرولیک، پاوریونیت هیدرولیک، جک و پاوریونیت بالابری ، انواع پک‌های بالابری ، انواع کارسلینگ‌های هیدرولیک ، کششی ، بالابری، سفارشی و ... میباشد. پارس لیفت سپاهان بزرگترین و معتبرترین نمایندگی تولید و فروش جک آسانسور در ایران بوده و تولیدات این مجموعه فنی مهندسی همواره دارای بالاترین کیفیت بوده و بر روی محصولات خود ضمانت و خدمات پس از فروش مادام العمر ارائه میدهد. قیمت‌های این مجموعه همواره رقابتی بوده و جایگاه مناسبی میان صنعتگران محترم دارد.



جک بالابر هیدرولیک
جک بالابر هیدرولیک یکی از انواع جکهای هیدرولیک میباشد که در انواع بالابرهای صنعتی، خانگی و بالابر کاربرد دارد. جکهای بالابری مورد استفاده در بالابرهای خودرو بر دارای خطای پایین و در عوض دقت و توان بالایی دارد . جک بالابر هیدرولیک در ساخت بالابرها برای داروخانه، رستوران، منازل مسکونی، پارکینگ و نفربرهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. جک بالابر هیدرولیک عملکرد بسیار خوبی دارد و صدای موتور را کاهش میدهد.

مزایای استفاده از جک هیدرولیک آسانسور
•    کاهش فضای مورد نیاز چاه تا ۱۲ درصد.
•    آسانسورهای هیدرولیک، که از جک هیدرولیک استفاده میکنند نیاز به موتور خانه نداشته و نیاز به ابعاد نصب کمتری نسبت به آسانسورهای کششی دارند.
•    جکهای دوتکه و دواستیج هیدرولیک برای مکانهایی که محدودیت حفر چاه دارند گزینه مناسبی هستند. این نوع از جک‌های هیدرولیکی بصورت شفت و پیستون جداگانه در محل نصب، اسمبل می‌شوند.
•    دارای وزن کم.
•    دارای طراحی ساده و کاربردی آسان.
•    دارای طرح‌های مختلف بوده و نیاز به فضای زیادی ندارند.
•    مناسب برا جابجایی اجسام سنگین.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها