به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۶۱۵۷۸

نا توانایی ترامپ در ارائه ضمانت برای فرجام‌خواهی 

نا توانایی ترامپ در ارائه ضمانت برای فرجام‌خواهی 
گروه بین الملل: وکلای دونالد ترامپ اعلام کردند موکلشان هنوز نتوانسته است مبلغ ۴۵۴ میلیون دلاری جریمه و یا ضمانت مالی به همین مبلغ را که برای شروع درخواست فرجام نسبت به حکم صادر شده از سوی دادگاه نیویورک در پرونده «کلاهبرداری» ضروری است، فراهم کند.
حکم دادگاه نیویورک در پرونده «کلاهبرداری» مربوط به اغراق و دستکاری در ارزش مستغلات روز ۲۷ بهمن در پایان يک دادرسی مدنی صادر شد.
ترامپ برای شروع روند درخواست تجدید نظر در این حکم ابتدا باید مبلغ جریمه و یا ضمانت مالی معادل آن را به مراجع قضایی ایالت نیویورک تحویل دهد. در غیر این صورت ایالت نیویورک براساس حکم قاضی می‌تواند اموال و مستغلات او را ضبط کند.
وکلای رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری امسال روز دوشنبه ۲۸ اسفند از دادگاه استیناف ایالت نیویورک خواستند که به اجرا گذاشتن حکم دادگاه اولیه را به تعویق بیاندازد.
آنها در مدارکی که به دادگاه ارائه دادند، استدلال کردند که مبلغ جریمه تعیین شده بیش از اندازه است و موکلشان برای کسب این ضمانت مالی از طریق چهار موسسه واسطه به ۳۰ شرکت تامین کننده ضمانت مالی مراجعه کرده است.
وکلای ترامپ در سند ارائه شده به دادگاه استیناف افزودند: «تعیین یک ضمانت مالی غیرممکن به عنوان شرط تقاضای تجدید نظر به منافع متهم برای پیگیری درخواست خود لطمه شدیدی می‌زند.»
وکلای ترامپ از دادگاه خواستند مبلغ ضمانت مالی را به ۱۰۰ میلیون دلار کاهش دهد.
هر شرکت ضمانت مالی که مبلغ مورد نظر مراجع قضایی نیویورک را در اختیار ترامپ قرار دهد، در صورت شکست تقاضای تجدید نظر می‌تواند اموال او را تصاحب کند.
وکلای ترامپ بیانیه یکی از مدیران ارشد یک موسسه واسطه امور بیمه و ضمانت مالی به نام «لوکتون» را که از سوی رئیس جمهور سابق برای کمک به کسب ضمانت مالی استخدام شده است، همراه با سایر اسناد به دادگاه ارائه کردند.
گری جیلتی، مدیر این شرکت بیمه، در بیانیه خود به دادگاه نوشته است: «تحت شرایط فعلی ارائه ضمانت مالی به مبلغ ۴۵۴ میلیون دلار ناممکن است. اکثر شرکت‌هایی که ضمانت مالی ارائه می‌دهند، حاضر نیستند رقمی بالاتر از ۱۰۰ میلیون دلار را تضمین کنند و به عنوان ضامن استقراض فقط پول نقد و یا اوراق قرضه بهادار و تضمین شده قبول می‌کنند و نه مستغلات.»
ترامپ براساس اعلام جرم لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، در یکی از شعب دادگاه ایالتی در منهتن محاکمه و به دلیل اغراق و دستکاری درارزش واقعی مستغلات خود با هدف دریافت وام و خدمات بیمه ترجیحی به کلاهبرداری محکوم شد.
رئیس جمهور پیشین آمریکا تمامی اتهامات در این پرونده را رد کرده است.
ترامپ چندی پیش نیز مجبور شد برای به جریان انداختن تقاضای تجدید نظر در حکم مربوط به بدنام کردن جین کارول، روزنامه نگار و نویسنده سرشناس آمریکایی، ۹۱.۶ میلیون دلار ضمانت مالی بپردازد.
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها