به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۶۲۸۲۵

بازگشت رسمی فراز کمالوند به نیمکت مربیگری

بازگشت رسمی فراز کمالوند به نیمکت مربیگری
گروه ورزشی:سرمربی باتجربه فوتبال بعد از مدتی نسبتا طولانی امروز رسما روی نیمکت یک تیم خواهد نشست.به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که از ابتدای فصل جاری به عنوان مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد فعالیت می‌کرد در نیم فصل به هوای بازگشت به فضای مربیگری سمت خود را در باشگاه صدرنشین لیگ یک رها کرد.

کمالوند در آن مقطع به عنوان سرمربی نفت آبادان کارش را شروع کرد اما مشکلات موجود در این باشگاه سبب شد تا کارش را بعد از چند روز رها کند. حالا اما با گذشت چند هفته از نیم فصل دوم و با توجه به شرایط بحرانی نفت آبادان در لیگ برتر مسئولان این باشگاه از کمالوند خواستند تا تجربه‌اش را برای این تیم به کار بگیرد.از این رو کمالوند که تجربیات زیادی در امر مربیگری دارد و در آبادان هم به واسطه نتایجی که در گذشته با صنعت نفت کسب کرد، بسیار محبوب است، هدایت برزیلی‌های ایران را قبول کرد و به صنعت نفت پیوست.

این سرمربی باتجربه امروز تیمش را طی یک بازی دوستانه در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌فرستد. کمالوند که مدتی نسبتا طولانی از نیمکت مربیگری دور بود و به عنوان مدیرعامل خیبر فعالیت می‌کرد، حالا دوباره به این عرصه برگشته و کارش را شروع کرده است. او امروز بعد از مدت‌ها در یک مسابقه دوستانه نفت آبادان را هدایت می‌کند و امیدوار است زردپوشان را به بهترین شکل آماده مسابقات آینده لیگ برتر کند.
برچسب ها: فراز کمالوند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها