به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۶۳۷۹۴

ماموریت مهم برای ستاره رئال: هیولا شو

ماموریت مهم برای ستاره رئال: هیولا شو
گروه ورزشی:کادر فنی رئال مادرید از آردا گولر، ستاره جوان این تیم، خواسته است که برای تقویت عضلات پاهایش تلاش کند.به گزارش "ورزش سه"، گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از کش و قوس بسیار و رقابت جدی با بارسلونا به رئال مادرید پیوست و همه منتظر تماشای درخشش او در ترکیب این تیم در فصل 24-2023 بودند. 

با این حال، شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت و مصدومیت‌های متعدد و شرایط سختی که برای او رقم خورد باعث شد که این بازیکن فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب رئال نداشته باشد اما رفته رفته جایش را در بین بازیکنان این تیم پیدا می‌‎کند. 

بسیاری معتقد بودند که یکی از دلایل مصدومیت‌های متعدد این ستاره اهل ترکیه این است که بدن و عضلات او برای فشاری که در تمرینات رئال مادرید از سوی مربی بدنساز و کارلو آنچلوتی به بازیکنان وارد می‌شود آماده نیست و به همین دلیل ماموریتی به او سپرده شده است. 

خواسته است که به صورت اختصاصی و مداوم روی تقویت عضلات پاهایش کار کند و هدف از این کار این است که عضلاتی را شکل دهد که بتوانند شدت تمرینات را تاب بیاورند و مانع از مصدومیت او شود.این بازیکن در روزهای اخیر تصاویری از خودش در حال بدنسازی در باشگاه منتشر کرده که مورد توجه بسیاری هم قرار گرفته است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها