به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۶۹۴۹۹

مایکل فاسبندر جلوی دوربین سریال جرج کلونی

مایکل فاسبندر جلوی دوربین سریال جرج کلونی
گروه فرهنگی:مایکل فاسبندر بازیگر غیرمتعارف انگلیسی بازیگر اصلی سریال تلویزیونی تازه ای است که جرج کلونی کارگردانی می‌کند.به گزارش  صبا، این مجموعه با حال و هوای اکشن و جاسوسی خود با نام «بخش» جلوی دوربین می‌رود.
 
این نخستین بار است که فاسبندر دعوت یک سریال تلویزیونی را قبول می کند. او گفته نام کلونی باعث پذیرش همکاری با این مجموعه شده است.فیلمنامه اقتباسی سریال را خود کلونی با همکاری  اریک روچانت بر اساس داستان یک مجموعه پربیننده فرانسوی نوشته است.

این سریال در فاصله سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ به روی آنتن تلویزیون فرانسه رفت و بینندگان بسیار زیادی را جذب خود کرد.متیو کاساویتس ستاره مشهور سینمای فرانسه، در این مجموعه تلویزیونی نقش اصلی را به عهده داشت و در نسخه انگلیسی زبان، فاسبیندر این نقش را احیا می‌کند.

خط اصلی داستان سریال در ارتباط با جاسوسی است که در کار و حرفه اش بسیار خبره و ماهر است و یک سال بعد از غیبت و دوری از خانه و انجام یک ماموریت مهم، در حالی به شهر خود برمی‌گردد که قرار است اتفاقات عجیبی برایش رخ دهد.

زمانی که گروهی ناشناس به تعقیب این جاسوس می پردازند، او باید با تغییر هویت هم از چنگ آنها فرار کند و هم متوجه این نکته شود که توسط چه کسانی تحت تعقیب است.نسخه انگلیسی زبان هم مثل نسخه اصلی، دربرگیرنده یک سری از مضامین تند و داغ سیاسی و موضوعات روانکاوانه خواهد بود.

هنوز مشخص نیست سریال جدید جرج کلونی در چند اپیزود تولید می شود و آیا خود او کارگردانی تمام قسمت ها را به عهده دارد یا خیر.کلونی سال قبل درام ورزشی زندگی نامه ای «پسرها در قایق» را روی پرده سینماها داشت که با نظر مثبت منتقدان روبرو شد.به احتمال بسیار زیاد، این فیلمساز در ساخته جدید تلویزیونی خود به عنوان بازیگر حضور نخواهد داشت.تماشاگران پیگیر سینما مایکل فاسبندر را مدتی قبل در درام جنایتکارانه و دلهره آور «قاتل» ساخته دیوید فینچر دیدند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها