به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۷۲۱۱۳

انتقاد مورایس از رفتار هواداران سپاهان با عیسی

انتقاد مورایس از رفتار هواداران سپاهان با عیسی
گروه ورزشی:ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از مصاف با هوادار به انتقاد از رفتار تند هواداران تیمش با خرید زمستانی‌اش پرداخت.به گزارش "ورزش‌ سه"، عیسی عباس بازیکن نیم فصل اول تیم فوتبال چاوز در لیگ برتر پرتغال با امیدهای زیادی برای پر کردن جای عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان دو جدا شده سپاهان به اصفهان آمده بود، اما این بازیکن از بدو ورود زیر فشار خرد کننده ای قرار گرفت و وقتی در همان بازی‌های اول نتوانست نمایش خوبی داشته باشد، این فشار فزاینده‌تر شد و او رفته رفته حتی به عنوان بازیکن جانشین هم مورد استفاده قرار نگرفت.

درباره این بازیکن طی ماه‌های اخیر بحث و حرف و حدیث زیاد بوده و یک بار دیگر خبرنگاران در نشست خبری از مورایس درباره شرایط این بازیکن سوال پرسیدند که پاسخ جالب توجهی از سوی سرمربی پرتغالی طلایی پوشان اصفهانی به همراه داشت.

مورایس در واکنش به این سوال به انتقاد از رفتار هواداران سپاهان پرداخت و گفت: «هر بازیکنی کیفیت دارد و به هر باشگاه می‌رود به زمان نیاز دارد تا به کیفیت لازم برسد، اما طوری که با عیسی عباس برخورد شد، این اجازه را به وی نداد. حالا نه عیسی عباس. هر بازیکن خارجی‌ای که وارد شود و با او اینچنین برخورد شود، عملکرد از خودشان نشان نمی‌دهد. خدا را شکر عیسی عباس فارسی متوجه نمی‌شود که بفهمد چه خبر است. بازیکن خارجی باید وفق پیدا کند و بازی کند. به همین دلیل تصمیم گرفتم از آن استفاده نکنم زیرا اینقدر جو علیه وی بود و او را پایین آورده بود که نمی‌شد اما الان می‌توان از وی استفاده کرد، ریکاوری کرده و برگشته است. ببینیم چه می‌شود.» 


مورایس البته جمع بندی خوش بینانه‌ای درباره این بازیکن در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌های فصل دارد و باید دید در بازی مقابل هوادار و دو بازی دیگر باقی مانده مقابل آلومینیوم و شمس آذر به او فرصت می‌دهد یا خیر.
برچسب ها: ژوزه مورایس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها