به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۷۲۲۰۸

«سقوط» دوباره سینمایی لاینزگیت

«سقوط» دوباره سینمایی لاینزگیت
گروه فرهنگی:شرکت فیلمسازی مستقل لاینزگیت خبر داد در تدارک تولید قسمت دوم درام پرتنش تعلیقی «سقوط» خود است.به گزارش صبا، فیلم سینمایی «سقوط» برای اکران عمومی در فصل بهار سال ۲۰۲۴ آماده خواهد شد.
به دنبال موفقیت کلان انتقائی و مالی پیش بینی نشده این درام پرتنش دلهره آور اجتماعی، اهل فن تولید قسمت‌های بعدی آن را پیش بینی کرده بودند.

برادران اسپیریگ (مایکل و پیتر) برای کارگردانی قسمت دوم سقوط پشت دوربین آن قرار می.گیرند. این ۲ قبل از این کارگردان قسمت هشتم فرانچایز ترسناک «اره» بوده‌اند.نکته جالب این که مدیران لاینزگیت گفته‌اند در کنار قسمت دوم، سقوط قسمت سومی هم خواهد داشت که آن را تبدیل به یک سه گانه سینمایی می‌کند.

با این وجود، فعلا هیچ اطلاعی از کم و کیف داستان قسمت دوم و ماجراهای مربوط به آن در دسترس نیست.
لاینزگیتی‌ها اعلام کرده‌اند کاراکترهای اصلی نسخه اصلی، در قسمت دوم هم دوباره حضور دارند و در کنار آن، تعدادی کاراکتر تازه به ماجراهای قسمت جدید می پیوندند.

داستان نسخه اصلی درباره دو دختر جوان بود که دوستی صمیمی با هم دارند و برای فتح یک دکل مرتفع، از آن بالا می‌روند.اما اقدام ورزشی آنان به زودی تبدیل به یک کابوس مرگبار می.شود و این زمانی اتفاق می‌افتد که تغییرات آب و هوایی حضور در این دکل را بسیار خطرناک می‌کند.

کل داستان فیلم در بلندای این دکل و با حضور یک بازیگر رخ می‌دهد و با وجود محدودیت مکان و شخصیت‌ها، داستان فیلم به شکل زیبایی به جلو رفته و تماشاچی را بشدت درگیر خود می‌کند.فیلم که بی سروصدا سال ۲۰۲۲ اکران عمومی شد، توانست بیش از ۲۰ میلیون دلار در جدول گیشه آمریکای شمالی فروش کند و این در حالی بود که هزینه تولیدش فقط سه میلیون دلار بود!

اسکات مان کارگردان نسخه اصلی، یکی از فیلمنامه نویسان قسمت دوم و مدیر تولید آن خواهد بود. او که فیلمنامه را با همراهی جاناتان فرانک می نویسد، مشاور کارگردانان قسمت تازه هم است.کلید فیلمبرداری «سقوط» ۲ ماه ژوئن زده می‌شود.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها