به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۷۲۲۸۵

باورنکردنی: بارسا به این دلیل کروس را رد کرد

باورنکردنی: بارسا به این دلیل کروس را رد کرد
گروه ورزشی:یک روزنامه‌نگار کاتالان فاش کرد که در سال 2014 بارسا نیز شانس جذب کروس را داشت ولی او را رد کردند.به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس در سال 2014 با تنها 30 میلیون یورو بایرن را به مقصد رئال ترک کرد تا سرقت قرن لقب بگیرد. کروس در یک دهه گذشته تبدیل به بازیکنی بی‌مثال برای رئال شده و هر چه جام بوده را درو کرده است. او امشب آخرین بازی خود با پیراهن رئال در برنابئو را انجام خواهد داد.

رامون بسا فاش کرد که بارسلونا نیز در سال 2014 این شانس را داشت تا کروس را جذب کند ولی این اتفاق رخ نداد: «وقتی تونی کروس به بایرن اطلاع داد که از بایرن خواهد رفت، هنوز مشخص نبود مقصد بعدی‌اش چه تیمی خواهد بود. پپ گواردیولا به مدیران بارسا این موضوع را اطلاع داد و گوشزد کرد که کروس بازیکنی فوق العاده برای این تیم خواهد بود. هنوز کروس تصمیم قطعی‌اش را نگرفته بود و هر چیزی امکان پذیر بود.»

بسا ادامه داد: «من قضیه کروس را خیلی دقیق و خوب به یاد دارم. به شخصه از گواردیولا پرسیدم کروس چه زمانی از بایرن جدا شد و او گفت که در پایان فصل می‌رود ولی هنوز تیم بعدی‌اش را اعلام نکرده است. در بارسلونا معتقد بودند سرجی سمپر از لاماسیا می تواند به ترکیب اصلی برسد و جذب کروس مانعی در راه پیشرفت او خواهد بود ولی رئال زود جنبید و با کروس به توافق نهایی رسید. بارسا آنقدر تعلل کرد تا کروس را از دست داد. داستان کروس در رئال را نیز همه می‌دانند.»لازم به ذکر است که سمپر 29 ساله اکنون در دسته دوم اسپانیا برای آندورا (تیم تحت مالکیت پیکه) بازی می‌کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها